Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Odwaga, jakość, wyobraźnia – znamy nominacje w KTR 2025

Odwaga, jakość, wyobraźnia – znamy nominacje w KTR 2025
W konkursie KTR organizatorzy poszukują tego, co zaskakuje, wyłamuje się ze schematów i wyznacza nowe kierunki. W tym roku do konkursu zgłoszono aż 1450 projektów przygotowanych przez 448 podmiotów, to najwyższy wynik w historii KTR.
O autorze
1 min czytania 2025-07-02

Jury, złożone z ponad 100 specjalistek i specjalistów, oceniało zgłoszenia w dwóch etapach. W pierwszym jurorzy dokonali wstępnej selekcji, w drugim – w trakcie wspólnych obrad – wyłonili nominacje i nagrody. Jury mogło nominować maksymalnie 30 procent kampanii, co czyni samą nominację znaczącym wyróżnieniem.
W sumie ogłoszono 393 nominacje, a pełne listy nominowanych dostępne są na >> TUTAJ.

Uroczyste wręczenie głównych nagród zwycięzcom odbędzie się 9 września 2025 roku podczas Gali KTR w Teatrze Roma w Warszawie. Więcej informacji o wydarzeniu już wkrótce.

Obradom jury KTR 2025 przewodniczyli:

  • Michał Sęk, Saatchi & Saatchi (kategoria Communication)
  • Barbara Niedziela, 2012 Agency (kategoria Creative Strategy)
  • Tytus Klepacz, Here Comes The Sun (kategoria Entertainment)
  • Mateusz Machalski, ASP Warszawa (kategoria Design)
  • Marcin Talarek, Gong (kategoria For Good)
  • Mateusz Felsmann, Twin.collective (kategoria Technology)
  • Magda Olak, TANK (kategorie Craft Audio, Video)
  • Olga Koka Skowrońska, Wunderkamera (kategoria Craft Fotografia)
  • Ada Zielińska (kategoria Craft Ilustracja)

Organizator: SAR, KTR
Partnerzy: Upright Music, DCODE MEDIA Powered by Shutterstock, Coffee Plant.
Audytor: Firma prawnicza SKP

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Patronem medialnym wydarzenia jest Nowy Marketing.

Zdjęcie: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się