Jury, złożone z ponad 100 specjalistek i specjalistów, oceniało zgłoszenia w dwóch etapach. W pierwszym jurorzy dokonali wstępnej selekcji, w drugim – w trakcie wspólnych obrad – wyłonili nominacje i nagrody. Jury mogło nominować maksymalnie 30 procent kampanii, co czyni samą nominację znaczącym wyróżnieniem.
W sumie ogłoszono 393 nominacje, a pełne listy nominowanych dostępne są na >> TUTAJ.
Uroczyste wręczenie głównych nagród zwycięzcom odbędzie się 9 września 2025 roku podczas Gali KTR w Teatrze Roma w Warszawie. Więcej informacji o wydarzeniu już wkrótce.
Zobacz również
Obradom jury KTR 2025 przewodniczyli:
- Michał Sęk, Saatchi & Saatchi (kategoria Communication)
- Barbara Niedziela, 2012 Agency (kategoria Creative Strategy)
- Tytus Klepacz, Here Comes The Sun (kategoria Entertainment)
- Mateusz Machalski, ASP Warszawa (kategoria Design)
- Marcin Talarek, Gong (kategoria For Good)
- Mateusz Felsmann, Twin.collective (kategoria Technology)
- Magda Olak, TANK (kategorie Craft Audio, Video)
- Olga Koka Skowrońska, Wunderkamera (kategoria Craft Fotografia)
- Ada Zielińska (kategoria Craft Ilustracja)
Organizator: SAR, KTR
Partnerzy: Upright Music, DCODE MEDIA Powered by Shutterstock, Coffee Plant.
Audytor: Firma prawnicza SKP
Patronem medialnym wydarzenia jest Nowy Marketing.
#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania
Zdjęcie: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing