TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Oferta M&M’s na Halloween. Dostawa brakujących cukierków za darmo

Oferta M&M’s na Halloween. Dostawa brakujących cukierków za darmo
W Halloweenową noc straszą różne duchy, upiory i inne potwory, ale dla wielu imprezowiczów nie może być nic bardziej przerażającego, niż brak M&M’sów w zapasie. Marka znalazła jednak rozwiązanie tego problemu. Jest nim organizacja dostawy słodkich pyszności.
O autorze
2 min czytania 2023-10-13

Źródło obrazka: flickr.com

Słodko-ekscytująca oferta

Strategia marketingowa dojdzie do skutku dzięki współpracy z Gopuffem. Firma ta dostarcza wszelkiego rodzaju towary spotykane w sklepach spożywczych, jak artykuły gospodarstwa domowego, napoje czy przekąski. M&M’s nawiązał współpracę z marką, by móc sprzedać jak największą ilość popularnych cukierków. 

Okazją do zwiększenia przychodów jest sytuacja, kiedy ludziom kończy się zapas słodyczy. Dla wielu z nich impreza nie może mieć racji bytu bez obecności słodkich przysmaków, więc konieczne jest uzupełnienie luki. Zapotrzebowanie na odpowiedniego dostawcę okazuje się bardziej, niż konieczne. 

Z tego właśnie powodu powstała infolinia M&M’s Halloween Rescue Squad, dzięki której imprezowicze w razie braków cukierków pilnie otrzymają dostawę ulubionych słodkości i będą mogli bawić się dalej. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak podaje People.com, cukierki M&M’s mają być dostarczane zupełnie za darmo i w czasie krótszym, niż godzina. Gopuff obsługuje transakcje w ponad tysiącach miast w Ameryce Północnej oraz Europie, w tym do Filadelfii, Chicago i Nowego Yorku. 

Strategia Marsa 

Mars, odpowiedzialny za rozwój marki M&M’s oraz dystrybucję jej produktów, chce zdobyć przychylność jak największej ilości konsumentów, którzy często obawiają się, że nie kupili wystarczające ilości cukierków, by zadowolić siebie i gości. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wcześniej gigant zlecił firmie Morning Consult przeprowadzenie badania dotyczącego praktyk konsumenckich miłośników słodyczy. Wyniki pokazały, że w przeszłości ok. połowa amerykańskich konsumentów podzielała obawy, związane z ilością ulubionych łakoci na specjalnych okazjach. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Gopuff to świetny partner biznesowy dla Marsa, oferujący ultraszybką dostawę. Jej pracownicy mają ogromne doświadczenie w opracowywaniu modeli sprzedażowych, które spełniają oczekiwania konsumentów przyzwyczajonych do wygody. Jest to istotne z punktu widzenia ostatnich lat, w których pandemia przyzwyczaiła wielu ludzi do siedzenia w domu.

– Sezon Halloween rozszerza się, a entuzjazm skłania konsumentów do robienia zakupów wcześniej i częściej – powiedział Tim LeBel, prezes sprzedaży Mars Wrigley, w oświadczeniu prasowym

Dostawy zjawiskiem powszechnym 

Jak się okazuje, nie tylko M&M’s przyjął strategię rozpoznawania i niwelowania awarii żywnościowej. W Ameryce, pizzeria Domino dostarcza klientom darmową pizzę w skomplikowanych sytuacjach. Kwestie promocyjne są regulowane przez program “Domino’s Emergency Pizza”. Do 11 lutego 2024 roku, klienci, którzy zdobyli odpowiednie nagrody, mogą zamówić średnią pizzę z dwoma dodatkami za darmo.

Warunkiem otrzymania darmowej pizzy jest utworzenie konta w systemie nagród, a następnie zrealizowanie zamówienia lub złożenie dostawy o wartości co najmniej 8 USD.

PS M&M’s witają pierwszą nową postać od dekady

W 2022 roku, po raz pierwszy od dekady marka M&M’S, część Mars, powiększa swoją legendarną ekipę, wprowadzając nową kobiecą postać i rzeczniczkę słodkości – poznajcie Wiolę.

PS2 M&M’s stawia na inkluzywność i zmienia wygląd swoich brand heroes

Marka popularnych czekoladowych cukierków ogłosiła na początku 2022 roku zmianę wizerunku, zmierzając w stronę inkluzywności. Maskotki, które dotychczas znaliśmy z reklam M&M’S, zmieniły wygląd, aby zwracać uwagę na różnorodność i poczucie przynależności.