To pierwsza edycja tej imprezy w Polsce, a za jej organizację odpowiadała agencja Ministry Of Creativity.
Główną atrakcją imprezy w każdym mieście był specjalny tor off-roadowy składający się z windy i rampy, na których można bliżej poznać właściwości modeli Land Rovera w czasie zjazdu w 40 stopniowym nachyleniu oraz kąty natarcia, zejścia, kąt rampowy czy wykrzyw osi.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Do dyspozycji gości było 10 samochodów testowych, w tym 2 do jazdy po rampie oraz dodatkowe pojazdy dostarczane przez regionalnych dealerów. Dzięki temu ponad 300 gości w każdym mieście mogło dokładnie poznać pełną gamę marki Land Rover i Range Rover. Miasteczka The Above & Beyond Tour 2018 zlokalizowane były w popularnych i centralnych miejscach, co przełożyło się na ogromny zasięg obecności marki w przestrzeni 5 miast.
W każdej lokalizacji impreza trwała 2 lub 3 dni i skierowana była głównie do klientów biznesowych. Oprócz jazd testowych i przejazdu przez windę oraz rampę, mieli oni okazję spotkać się ze Sławomirem Makarukiem, 6-krotnym uczestnikiem rajdów Camel Trophy. Startował on wówczas modelem Land Rover Discovery. W czasie spotkania opowiadał o historii marki Land Rover, własnych doświadczeniach i wspomnieniach z legendarnego rajdu. Goście mieli dodatkowo do dyspozycji namiot VIP z pełną obsługą cateringową.
Specjalny tor off-roadowy miał formę otwartą, w której zainteresowana osoba mógła wziąć udział, z czego skorzystało dodatkowo prawie 600 osób. Wystarczyło przyjść na miejsce i się zarejestrować, aby samemu odczuć emocje związane z przejazdem przez rampę oraz zjazdem z 40 stopniowego nachylenia.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Miasteczko The Above & Beyond Tour 2018 zajmowało powierzchnię około 1200 m2 i jego instalacja zajmowała 8 godzin. Jego demontaż trwał jedynie 4 godziny, co pozwoliło otwierać miasteczko 32 godziny po jego zamknięciu w poprzednim mieście. Przy projekcie pracowało prawie 20 osób, nie licząc osób po stronie klienta.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Każde wydarzenie wspierane było przez lokalną kampanię promocyjną w radiu i w internecie.
„To była ogromna frajda organizować po raz pierwszy w Polsce The Above & Beyond Tour 2018. Koordynacja tak dużych wydarzeń w 5 różnych miastach w ciągu zaledwie 3 tygodni, wymagała od nas perfekcyjnej współpracy z klientem, dealerami oraz zarządcami obiektów. Zależało nam na jak najlepszych i prestiżowych lokalizacjach, co jak widać, że przełożyło się na sukces tego road show” – powiedział Mariusz Nowak, CEO Ministry Of Creativity.