Ogilvy & Mather wygrywa trzech nowych klientów

Agencja Ogilvy & Mather wygrała trzy lokalne przetargi i rozpoczyna współpracę z nowymi klientami: największym polskim producentem leków i substancji farmaceutycznych, firmą Polpharma, liderem sektora ICT, firmą Huawei i producentem odzieży i dóbr luksusowych Tiffi.
O autorze
1 min czytania 2015-05-06

Ogilvy & Mather będzie realizowa dla Polpharmy kampanię wizerunkową, związaną z 80-leciem firmy. 

Dla firmy Tiffi, producenta odzieży i dóbr luksusowych, Ogilvy & Mather stworzy i zajmie się realizacją strategii rozwoju w Polsce. Agencja będzie również odpowiedzialna za stworzenie planu komunikacji i doradztwo w zakresie user expierience w sklepach stacjonarnych oraz sprzedaży online.

Ogilvy & Mather wygrała również kolejny lokalny przetarg na obsługę digitalową, zorganizowany przez firmę Huawei, lidera rynku w sektorze ICT. Działania obejmą swoim zakresem obszar Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii. W marcu 2015 r. agencja, za pośrednictwem swojej spółki Ogilvy PR, wygrała przetarg na świadczenie kompleksowych usług PR dla Huawei na terenie Polski.

W związku z nowymi projektami powiększa się zespół Ogilvy & Mather: do Ogilvy PR dołączyły dwie nowe Account Executive: Aleksandra Drabowicz i Magdalena Myczko, a zespół kreatywny agencji zasiliła Aleksandra Szadkowska obejmując stanowisko Junior Graphic Designer.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj