Ania Czuż ukończyła Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu na wydziale Grafiki i Komunikacji Wizualnej, była też rezydentką artystyczną University of Tennessee (USA) oraz Kunstacademie Haarlem (Holandia).
Ania, poza tym, że jest Art Directorem, jest też projektantką i typografką. Związana z fotografią i filmem. Uczy kaligrafii; wymyśla identyfikacje wizualne, ilustracje, realizuje sesje zdjęciowe, teledyski i scenografie.
Zobacz również
Poprzednio związana z agencją Publicis, pracowała m.in. dla takich klientów jak L’Oréal, Garnier, Oriflame, Sanofi, Orange, Bank BGŻ BNP Paribas, Animex.
Wojtek Kowalik w branży reklamowej pracuje od 5 lat. Absolwent University of the Arts London karierę rozpoczął od takich agencji jak VCCP, Naked Communications, LBi i Karmarama (UK). W Polsce uprzednio związany z Saatchi & Saatchi, Cheil Poland oraz Isobar, w których odegrał fundamentalną rolę przy konceptualizacji i realizacji takich kampanii jak „Bardzo Dobre Maniery” (PCK), „Wine Ink” (Casa Mariol), „Listen to the Movies” (Samsung Soundbar), „Cheer with Pack” (Tic Tac) czy „Welcome Signs” (Fundacja Itaka).
Ostatnie 18 miesięcy spędził w Fallon Prague, agencji kreatywnej globalnie obsługującej firmę Škoda Auto, jako Senior Copywriter, gdzie współtworzył m.in. kampanie „Born on Bikes” (Škoda Auto – Tour de France 2015), „Meet the Velo Family” (Škoda Auto – Tour de France 2016) oraz „Unbreakable Promises” (Škoda Auto).
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Ma na koncie sporo nagród z takich festiwali jak Cannes Lions, D&AD, Eurobest, Clio, Golden Drum, ADC Czech, PIAF, One Show, KTR oraz Innovation AD. Jest członkiem Art Directors Club Czech Republic oraz D&AD.
Słuchaj podcastu NowyMarketing