– W 2001 roku zaczęłam swoją przygodę z reklamą w Ogilvy & Mather. Teraz, po prawie 15 latach, otrzymałam szansę, żeby tu wrócić i z przyjemnością z niej skorzystałam. Wracam mądrzejsza o pracę w różnych agencjach i z różnymi klientami. Dołożę wszelkich starań, by jak najlepiej wykorzystać swoje doświadczenie i energię. Ogilvy & Mather ma bardzo silną pozycję na świecie. Jak pokazują osiągnięcia agencji ostatnich miesięcy, ma ona wszelkie atrybuty do tego, by tak samo działo się w Polsce – mówi Zuzanna Warowna-Toruńska.
Warowna-Toruńska z branżą reklamową związana jest od ponad 15 lat. Od 2005 roku pracowała w agencji DDB&tribal, gdzie sprawowała m.in. funkcję Chief Operating Officer. Swoją karierę rozpoczęła w 2001 roku w Ogilvy & Mather. Związana była również z agencjami Synergy Marketing Partners, Lowe GGK i BBDO.
Zobacz również
Jest absolwentką warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej, Wydziału Marketingu i Zarządzania. W Ogilvy & Mather obejmie funkcję Managing Directora i będzie odpowiedzialna za zarządzanie całą grupą.
– Ostatnie miesiące były dla agencji bardzo owocne. Pozyskaliśmy nowych klientów m.in.: Żywiec, Huawei, Polpharma, Tesco, zatrudniliśmy nowe osoby, a poprzez awanse daliśmy szansę rozwoju naszym talentom – powiedział Alex Herdt, szef Ogilvy & Mather CEE. – W naszych poszukiwaniach osoby, która miała stanąć na czele Ogilvy & Mather w Polsce, skoncentrowaliśmy się na ludziach, których doświadczenia i pasja zapewnią dalszy rozwój agencji. Zuzanna Warowna – Toruńska bez wątpienia spełnia te kryteria. Jesteśmy przekonani, że to najlepszy wybór, dlatego cieszymy się, że zdecydowała się przyjąć naszą propozycję – dodaje Herdt.
Zuzanna Warowna-Toruńska obejmie stanowisko Managing Director agencji Ogilvy & Mather w połowie listopada 2015 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing