Ogilvy & Mather z nowymi osobami

Do zespołu agencji Ogilvy & Mather dołączyły cztery nowe osoby: Grzegorz Ścieszka zasilił dział kreacji, obsługę klienta wspierać będą Grzegorz Magnuszewski i Mateusz Borys, zaś Justyna Manaj powiększy dział strategii.
O autorze
1 min czytania 2016-01-22

Grzegorz Magnuszewski objął stanowisko Group Account Director. Wcześniej pracował m.in. dla Grey Worldwide i Hator, zaś od 2014 roku pełnił funkcję Account Directora w Red8. Wśród jego klientów znaleźć można takie firmy, jak Grupa Żywiec, Sara Lee Household, Coca-Cola, BAT, Seat.

Mateusz Borys rozpoczął pracę w dziale Client Service jako Account Manager. Karierę zaczynał w OgilvyOne w Mediolanie. Pracował dla takich klientów, jak: TESCO, AXA, Orlen Oil, Costa Coffee. Krótko związany był również z Leo Burnett, a do Ogilvy & Mather przeszedł bezpośrednio z Red8.

Grzegorz Ścieszka został nowym Senior Art Directorem. Karierę zaczynał w DDB, skąd po 5 latach przeniósł się do Ogilvy. W 2008 roku zamienił na kilka lat Ogilvy na Saatchi&Saatchi, by w 2014 roku zamienić je na Red8. Pracował m.in. dla Procter&Gamble, BPH, Castrol, AXA Direct, GE Money Bank.

Justyna Manaj wesprze dział strategii Ogilvy & Mather na stanowisku Junior Strategic Planner. Wcześniej pracowała dla Saatchi & Saatchi Interactive Solutions jako Junior eCommerce Strategy Planner.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj