Ogilvy stawia na zdrowie

Kompetencje w obszarze healthcare rozwijane są w polskim biurze już od 2015 roku, gdy agencja zaczęła realizować pierwsze większe projekty strategiczne dla klientów takich jak Medicover czy Optegra.
O autorze
1 min czytania 2017-05-11

Polski zespół łączący ekspertów z Ogilvy & Mather oraz Ogilvy Brand Consulting blisko współpracuje z londyńskim biurem Ogilvy Healthworld, wdrażając nowe procesy pracy i narzędzia przeznaczone dla klientów z tej branży.

„Dzięki realizacji coraz większej liczby projektów w obszarze healthcare udało nam się zbudować stały zespół, który praktycznie zajmuje się wyłącznie projektami z tego zakresu. Stąd też decyzja o nawiązaniu ściślejszej współpracy z Ogilvy Healthworld i pogłębienie kompetencji agencji w tym obszarze. Zwłaszcza, że jest to bardzo ciekawy, rozwijający się rynek, dający możliwość realizowania absolutnie wyjątkowych projektów strategicznych i komunikacyjnych”. – Zuzanna Warowna – Toruńska 

Polski zespół zajmuje się własnymi projektami i jednocześnie pełni funkcję konsultacyjną dla projektów międzynarodowych prowadzonych przez biura na innych rynkach. Obecnie są to głównie projekty strategiczne, koncepcje i realizacje kampanii skierowanych do lekarzy, dyrektorów szpitali oraz innych kluczowych decydentów z branży healthcare. 

„Kompetencja w obszarze healthcare B2B – zwłaszcza od strony strategii komunikacyjnej – jest w Polsce nadal dość rzadka, dlatego posiadanie tego typu specjalistów w zespole Ogilvy widzimy jako jeden z naszych wyróżników na rynku. Z natury rzeczy projekty strategiczne objęte są tajemnicą, ale wkrótce będziemy mogli pochwalić się efektami kilku naszych prac”. Elżbieta Twardowska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj