Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Ogilvy triumfuje na tegorocznym Effie Europe Awards

W tegorocznej edycji Effie Awards Europe, sieć Ogilvy zdobyła łącznie 7 statuetek, w tym 3 złote, a także tytuł Agencji Roku.
O autorze
1 min czytania 2022-12-06

Effie Awards Europe to największy konkurs marketingowy w Europie, w którym corocznie nagradzane są najbardziej skuteczne i kreatywne kampanie oraz działania marketingowe.

W tegorocznej edycji wyróżnienia zdobyły łącznie 4 oddziały Ogilvy. Złote statuetki zostały przyznane kampaniom „Tender Words” zrealizowanej przez Ogilvy Berlin dla Milki (Mondelez), „Heavily Accented” dla Cruzcampo (Heineken) autorstwa Ogilvy Spain oraz „Don’t Ever Leave Me” dla Lacta (Mondelez) – Ogilvy Greece. Są to kampanie, które wywołują spore zaangażowanie i podnoszą świadomość na temat wyzwań społecznych i kulturowych oraz wywierają istotny wpływ na postrzeganie marek. Nagrodzone projekty doskonale odzwierciedlają misję Ogilvy, jaką jest inspirowanie marek i ludzi do zmiany świata.

Nagrody zdobyte w najnowszej edycji Effie Europe Awards pomagają nam udowodnić, że kreatywne pomysły mogą być odpowiedzią na poważne wyzwania i wywołać nieproporcjonalnie duży wpływ – mówi Patou Nuytemans, CEO EMEA, Ogilvy. –  Szczególnie cieszy mnie również fakt, że doceniono nasze zaangażowanie w „kreatywność bez granic” – czyli wspaniałe pomysły, które powstają na styku kultury i innowacji, rozrywki i wyzwań społecznych.

Pełna lista nagrodzonych kampanii:

Złoto:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Milka (Mondelez), Tender Words, Ogilvy Berlin (w kategorii: Media Strategy & Idea)
  • Cruzcampo (Heineken), Heavily Accented, Ogilvy Spain (w kategorii: Best of Europe, FMCG)
  • Lacta (Mondelez), Don’t Ever Leave Me, Ogilvy Greece (w kategorii: Best of Europe, Positive Change)

Srebro:

  • Milka (Mondelez), Tender Tastes Better, Ogilvy Berlin (w kategorii: FMCG)
  • Cruzcampo (Heineken), Heavily Accented, Ogilvy Spain (w kategorii: Best of Europe, Positive Change)
  • Lacta (Mondelez), Don’t Ever Leave Me, Ogilvy Greece (w kategorii: Best of Europe, Media Strategy & Idea)

Brąz:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • NRG Radio & Pink, Mix4Boobs, Ogilvy & Social.Lab Belgium (w kategorii: Positive Change Europe: Social Good – Non-profit)

Wyróżnienie:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • IKEA, #IKEAChangeMake, Ogilvy & Social.Lab Belgium (w kategorii: Retail)