Ogłoszenie finalistów App Store Award 2023

Redaktorzy App Store ogłosili finalistów konkursu App Store Award – to prawie 40 twórców gier i aplikacji, które dostarczają niesamowitych wrażeń i wyraźnie wpływają na kulturę.
O autorze
3 min czytania 2023-11-23

Od ponad dekady redaktorzy App Store przyznają nagrody App Store Award najlepszym grom i aplikacjom w danym roku, zwracając uwagę na pracę rozmaitych deweloperów – od niezależnych projektantów aplikacji po duże, międzynarodowe zespoły. Do finału konkursu App Store Award redaktorzy App Store wybrali prawie 40 gier i aplikacji. Nagrody są przyznawane w 10 kategoriach tytułom, które cechują się doskonałą jakością, innowacyjnością i wyjątkowymi rozwiązaniami technicznymi. Wyróżnione gry i aplikacje pomagają użytkownikom ćwiczyć wyobraźnię, realizować ambitne cele, a także bawić się z rodziną i przyjaciółmi. Zwycięzcy App Store Award wyłonieni spośród niesamowitego grona tegorocznych finalistów zostaną ogłoszeni w najbliższych tygodniach.

Jesteśmy pod wrażeniem pracy finalistów tej edycji App Store Award. Dzięki nim użytkownicy na całym świecie mogą pielęgnować rozmaite pasje, takie jak na przykład rysunek, projektowanie, montaż wideo, edukacja, muzyka, zarządzanie czasem, aktywność fizyczna, wędrówki czy granie w gry. W finale znalazły się prace niesamowicie utalentowanych twórców, którzy włożyli wiele wysiłku w powstanie tych wspaniałych gier i aplikacji. Ich osiągnięcia inspirują nas i nie możemy się doczekać, by jeszcze w tym miesiącu ogłosić zwycięzców Apple Store Award – stwierdził Phil Schiller, ekspert Apple Fellow.

Finaliści w kategorii Aplikacja roku na iPhone’a

Finalistami w kategorii Aplikacja roku na iPhone’a zostały rozwiązania, które pomagają użytkownikom odkrywać kolejne sposoby na rozwój i naukę nowych umiejętności:

AllTrails – za zachęcanie świata do aktywności na świeżym powietrzu. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Duolingo – za umożliwianie nauki ogromnym rzeszom użytkowników. 

Flighty – za dostarczanie podróżującym aktualnych informacji i oszczędzanie im stresu na lotnisku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Finaliści w kategorii Gra roku na iPhone’a

Do finału w kategorii Gra roku na iPhone’a weszły tytuły, które zapraszają do nowych przygód i zachwycają oprawą graficzną na iPhonie:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Afterplace – za rozgrywkę RPG w stylu retro z intuicyjnymi mechanizmami sterowania.

Honkai: Star Rail – za kosmiczną przygodę fantasy z kinowymi animacjami.

Vampire Survivors – za inspirującą propozycję nowego rodzaju gier akcji roguelike.

Finaliści w kategorii Aplikacja roku na iPada

Do finału w kategorii Aplikacja roku na iPada trafiły produkcje, które pomagają użytkownikom w korzystaniu z różnych środków twórczej ekspresji:

Concepts – za wprowadzenie innowacyjnych narzędzi rysowniczych i dynamicznych palet kolorów.

DaVinci Resolve – za umożliwienie jeszcze łatwiejszego montażu wideo poza studiem.

Prêt-à-Makeup – za narzędzie do projektowania makijażu dostępne dla wszystkich, którzy kochają piękno.

Finaliści w kategorii Gra roku na iPada

Finałowe produkcje z kategorii Gra roku na iPada zdobywają serca graczy wizualną narracją, intuicyjnymi mechanizmami i absurdalnymi wyzwaniami:

Eggy Party – za propozycję oryginalnej i wciągającej zabawy.

Lost in Play – za czarującą grafikę i zabawę dla graczy w każdym wieku.

Pocket City 2 – za umożliwienie graczom realizacji swoich budowlanych fantazji.

Finaliści w kategorii Aplikacja roku na Maca

Finałowe produkcje w kategorii Aplikacja roku na Maca pomagają użytkownikom w skupieniu i twórczej pracy:

Linearity Curve – za stworzenie innowacyjnych narzędzi projektowych dla zawodowców i nowicjuszy.

Photomator – za przyspieszenie i uproszczenie edycji zdjęć.

Portal – za otaczanie użytkowników pięknymi krajobrazami i dźwiękiem przestrzennym.

Finaliści w kategorii Gra roku na Maca

Tytuły z kategorii Gra roku na Maca wyróżniają się grafiką i wielowarstwową fabułą. W finale znalazły się gry:

ELEX II – za przeniesienie graczy do dynamicznego świata science fantasy.

Lies of P – za płynność rozgrywki i zaskakującą interpretację klasycznej powieści.

Return to Monkey Island – za stworzenie kultowej przygodówki typu point‑and‑click.

Finaliści w kategorii Aplikacja roku na Apple Watch

Finałowe aplikacje z kategorii Aplikacja roku na Apple Watch sprawiają, że użytkownicy jeszcze łatwiej mogą sprawdzać na nadgarstku wszystkie potrzebne informacje:

Planny – za sprytne pomaganie użytkownikom w planowej realizacji zadań.

SmartGym – za udostępnianie inteligentnych, sprofilowanych treningów dla każdego poziomu zaawansowania.

Tide Guide – za dostarczanie miłośnikom wodnych aktywności morskiej prognozy pogody w czasie rzeczywistym.

Finaliści w kategorii Aplikacja roku na Apple TV

Finałowe tytuły z kategorii Aplikacja roku na Apple TV dostarczają niesamowitych wrażeń na największym domowym ekranie:

Bugsnax – za czarującą grę o pełnej tajemnic fabule.

FitOn – za różnorodny wybór treningów z popularnymi trenerami i celebrytami.

MUBI – za zapewnianie jakości kinowej w domowych warunkach.

Finaliści w kategorii Gra roku w Apple Arcade

W kategorii Gra roku w Apple Arcade znalazły się tytuły, które dostarczały w tym roku użytkownikom niekończącej się rozrywki:

Cityscapes – za celowe inspirowanie graczy ideą zrównoważonego rozwoju.

Hello Kitty Island Adventure – za wciągnięcie graczy we wspaniałą przygodę u boku uroczych postaci.

stitch. – za przybliżenie szerszemu gronu odbiorców relaksacyjnej sztuki haftu.

Finaliści w kategorii Wpływ na kulturę

Finałowe aplikacje z kategorii Wpływ na kulturę służą realizacji różnych ważnych misji i proponują nowe sposoby na budowanie więzi ze światem oraz celebrowanie jego różnorodności i piękna.

balance – za zapewnianie bardziej inkluzywnego wsparcia w okresie menopauzy, które jest dostępne dla wszystkich.

Copilot – za uproszczenie zarządzania osobistymi finansami.  

Endling – za zachęcanie graczy do zwrócenia uwagi na ochronę środowiska. 

Finding Hannah – za stworzenie gry, która pomaga kobietom budować ze sobą międzypokoleniowe relacje. 

How to Say Goodbye – za pomoc w radzeniu sobie z trudnymi emocjami. 

Pok Pok – za stworzenie cyfrowej sali zabaw, w której dzieci mogą się uczyć, odkrywać świat i eksperymentować. 

Proloquo – za ułatwianie komunikacji bez użycia mowy.

Rebel Girls – za wykorzystanie bajek na dobranoc do przedstawienia bohaterskich kobiet z różnych epok. 

Too Good To Go – za wsparcie walki z marnotrawstwem żywności w restauracjach, piekarniach i supermarketach.

Unpacking – za stworzenie gry, która przynosi ukojenie.