W IX edycji Konkursu „Kampania Społeczna Roku” nadesłano opisy 70 kampanii w dwunastu kategoriach. Wśród zgłaszających znalazły się firmy, instytucje rządowe, organizacje pozarządowe, agencje reklamowe oraz PR, a także osoby prywatne.
Jak co roku najlepszą kampanię zagraniczną w kategorii Świat wybierze międzynarodowe Jury, a nominowane kampanie w kategorii „Akcje Zaangażowane Społecznie” na etapie preselekcji wybierali Internauci za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl. Nagrodę w tej wyjątkowej kategorii w tym roku wręczać będzie Włodek Dembowski vel. PAPRODZIAD, jeden z najbardziej znanych w Polsce aktywistów społecznych. Wśród kampanii zgłoszonych przez osoby prywatne, największą popularnością cieszyły się kampanie propagujące ideę Freganizmu, akcje zwracające uwagę na marnotrawco żywności w dzisiejszym świecie, są to: „Karmienie biednych” i „JEST AKCJA – Nie wyrzucamy jedzenia”. Nominację otrzymała również kampania namawiająca do czytania „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!”, oraz „SYMBOL – Upamiętniaj godnie”, poruszająca problem nadużywania symboli narodowych.
Zobacz również
Organizatorami konkursu są: portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, Partner strategiczny to Polpharma. Partnerami konkursu są: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, Francusko – Polska Izba Gospodarcza, Teatr Kamienica. Patronatu medialnego udzielili: ngo.pl, PRoto Public Relations, CSR Info, odpowiedzialnybiznes.pl, hatalska.com, Brief, Marketer+,Grupa Wirtualna Polska, Nowy Marketing. Partner technologiczny to Progressiva, a za audyt odpowie firma Sustainers.
Więcej szczegółów na temat konkursu: konkurs.kampaniespoleczne.pl.
Zestawienie kampanii nominowanych KSR2016
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing