Znajdą się w nim przewodnicząca jury Barbara Krajnc, Executive Director Golden Drum Festival, Barbara Bulc, przewodnicząca i jedna z założycieli Global Development, Magdalena Drozdowska, Deputy Creative Director DDB Warszawa, Daria Rodcher, Creative Director DDB Moskwa, Gökhan Akça, Copywriter Medina Turgul DDB, i Zsolt Balogh, Innovation Team Creative Head w DDB Budapeszt. Młodzi kreatywni będą mieli więcej czasu, ponieważ Golden Drum wydłużyło czas nadsyłania zgłoszeń do północy 26 września 2014.
Słoweński Advertising Chamber, organizatorzy festiwalu, DDB Budapeszt i Global Developmnet, katalizator rozwoju nowych globalnych partnerstw na rzecz zrównoważonego rozwoju, wiedzą, że młodzi kreatywni są kopalnią angażujących projektów, więc to ich prosimy o pomysły, które mogą zmienić naszą branżę. Aby naprawdę „uderzyć w bęben” (tł. beat the drum) należy przygotować case, film lub prezentację i wejść na Beat the Drum for Change 2014 Off Drum Competition.
Zobacz również
„Help to learn the world” – brief Golden Drum, DDB i Global Development
Aby zaprezentować swoje pomysły, młodzi kreatywni mogą przygotować case video lub prezentację (ppt or keynote) nie dłuższą niż 10 stron. Może być to złożona kampania, aktywacja digital/social media, print/plakat, jednorazowy event/akcja z dużym PR-owym potencjałem. Tylko autorzy urodzeni po 10 października 1984 z krajów Nowej Europy mogą wziąć udział w konkursie. Więcej informacji można znaleźć tutaj brief.
Autor najlepszego zgłoszenia „Help to Learn the World”, nadesłanego do 26 września 2014, spędzi długi weekend w Berlinie. Eric Schoeffler, CCO DDB Group w Niemczech dopilnuje, aby wizyta w tym multikulturowym mieście była prawdziwie ekscytująca i inspirująca. Autor/autorzy drugiego i trzeciego najlepszego zgłoszenia otrzymają pełną, darmową rejestrację na festiwalu Golden Drum 2014. Młodzi kreatywni: Image, Inspire, Influence and Help to Learn the World!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nowy deadline: 26th września 2014!
Wszystkie informacje znajdziecie pod linkiem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing