Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Ogłoszono skład jury konkursu Beat the Drum for Change 2014! Deadline przedłużony do 26 września

Golden Drum Festival ogłosiło skład jury konkursu Beat the Drum for Change 2014!
O autorze
1 min czytania 2014-09-23

Znajdą się w nim przewodnicząca jury Barbara Krajnc, Executive Director Golden Drum Festival, Barbara Bulc, przewodnicząca i jedna z założycieli Global Development, Magdalena Drozdowska, Deputy Creative Director DDB Warszawa, Daria Rodcher, Creative Director DDB Moskwa, Gökhan Akça, Copywriter Medina Turgul DDB, i Zsolt Balogh, Innovation Team Creative Head w DDB Budapeszt. Młodzi kreatywni będą mieli więcej czasu, ponieważ Golden Drum wydłużyło czas nadsyłania zgłoszeń do północy 26 września 2014.

Słoweński Advertising Chamber, organizatorzy festiwalu, DDB Budapeszt i Global Developmnet, katalizator rozwoju nowych globalnych partnerstw na rzecz zrównoważonego rozwoju, wiedzą, że młodzi kreatywni są kopalnią angażujących projektów, więc to ich prosimy o pomysły, które mogą zmienić naszą branżę. Aby naprawdę „uderzyć w bęben” (tł. beat the drum) należy przygotować case, film lub prezentację i wejść na Beat the Drum for Change 2014 Off Drum Competition.

„Help to learn the world” – brief Golden Drum, DDB i Global Development

Aby zaprezentować swoje pomysły, młodzi kreatywni mogą przygotować case video lub prezentację (ppt or keynote) nie dłuższą niż 10 stron. Może być to złożona kampania, aktywacja digital/social media, print/plakat, jednorazowy event/akcja z dużym PR-owym potencjałem. Tylko autorzy urodzeni po 10 października 1984 z krajów Nowej Europy mogą wziąć udział w konkursie. Więcej informacji można znaleźć tutaj brief.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Autor najlepszego zgłoszenia „Help to Learn the World”, nadesłanego do 26 września 2014, spędzi długi weekend w Berlinie. Eric Schoeffler, CCO DDB Group w Niemczech dopilnuje, aby wizyta w tym multikulturowym mieście była prawdziwie ekscytująca i inspirująca. Autor/autorzy drugiego i trzeciego najlepszego zgłoszenia otrzymają pełną, darmową rejestrację na festiwalu Golden Drum 2014. Młodzi kreatywni: Image, Inspire, Influence and Help to Learn the World!

Nowy deadline: 26th września 2014!
Wszystkie informacje znajdziecie pod linkiem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się