27 kwietnia w Muzeum Woli, oddziale Muzeum Warszawy podczas CMO Evening by Shortlist odbyło się uroczyste wręczenie statuetek wyróżnionym i laureatom w tegorocznej edycji konkursu peer-to-peer CMO AWARDS 2023. CMO AWARDS to działanie Shortlist Consulting i Partnerów Strategicznych, które wpisuje się w sekwencję projektów integrujących środowisko Szefów/owych Marketingu, budowanie platformy komunikacji i wymiany doświadczeń pomiędzy liderami marketingu z firm/reklamodawców wszystkich branż.
Jest to cykliczna, coroczna nagroda w ramach której CMO-si, top managerowie marketingu, reklamodawcy wyróżniają ze swojego grona koleżanki/ kolegów marketerów, którzy wdrożyli, lub zainicjowali najlepsze projekty transformacyjne, wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu.
Zobacz również
Oto komu wręczono statuetki:
W kategorii DIGITAL CHAMPION statuetki w imieniu patrona kategorii wręczała Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska
Wyróżnienie:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- Agata Łapińska-Kołodzińska – Polpharma
- Marcin Morawski – DELL
Laureatka:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Barbara Pasterczyk – ING
W kategorii BRAND GUARDIAN statuetki w imieniu patrona kategorii wręczała Anna Gogacz, CEO Allegro Brand Experience
Wyróżnienie:
- Anita Gwizdek – The Lorenz Bahlsen Snack Word
- Krzysztof Ziewiec – BLIK
Laureat:
- Zbigniew Wysocki – GoodValley
W kategorii OMNICHANNEL LEADER statuetki w imieniu patrona kategorii Publicis Groupe wręczała Magda Kolenkiewicz, Managing Director Starcom
Wyróżnienie:
- Małgorzata Kulczycka – CityFit
- Katarzyna Sikorska – PolskiLek
Laureat:
- Krzysztof Ziewiec – BLIK
W kategorii CREATIVE INNOVATOR statuetki w imieniu patrona kategorii wręczała Melania Kulczycka, Client Director VUFinder Studio
Wyróżnienie:
- Szymon Skoczylas – Kompania Piwowarska
- Zbigniew Wysocki – GoodValley
Laureat:
- Lech Wikaryjczyk – No Fluff Jobs
W kategorii COMMERCE MASTER statuetki w imieniu patrona kategorii Publicis Groupe wręczyła Magda Kolenkiewicz, Managing Director Starcom
Wyróżnienie:
- Marcin Morawski – DELL
Laureatki:
- Małgorzata Kulczycka – CityFit
- Anita Gwizdek – The Lorenz Bahlsen Snack Word
W kategorii PURPOSE AMBASSADOR statuetki w imieniu patrona kategorii wręczyli Renata Bem, Dyrektor Zarządzająca UNICEF Polska i Paweł Barski, Dyrektor Marketingu UNICEF Polska
Wyróżnienie:
Michał Leman – FlixBus
Laureaci:
- Barbara Pasterczyk – ING Bank Śląski
- Patricjus Zięcik – HENKEL
Organizator zdecydował wręczyć poza konkursem nagrodę środowiska marketingowego Marcinowi Sienkowskiemu.
GRAND PRIX, które wspólnie z Martą Macke, CEO Shortlist Consulting, pomysłodawczynią i organizatorską konkursu CMO AWARDS wręczyli wszyscy partnerzy konkursu otrzymała Barbara Pasterczyk, ING Bank Śląski.
Laureatce Grand Prix, laureatom i wyróżnionym w poszczególnych kategoriach oraz wszystkim, którzy zgłosili się w tegorocznej edycji CMO AWARDS gratulowali partnerzy konkursu oraz liczne środowisko top managerów marketingu zebranych na CMO Evening.
Gościem specjalnym wieczoru był prof. Adam Bodnar, który podczas swojego wystąpienia odniósł się do znaczenia wolności w realizacji działań biznesowych i marketingowych oraz niebezpieczeństw jakie niesie za sobą nadmierna ingerencja państwa w procesy biznesowe. Podkreślił również znaczenie tego typu nagród i spotkań branżowych we wzmacnianiu więzi środowiskowych i wyznaczaniu standardów etycznych.
Zachęcał do aktywnego reagowania na zjawiska globalne i aktywnej postawy obywatelskiej, w tym kontekście odniósł się do wystąpienia Patricjusa Zięcika CMO, z firmy Henkel, laureata kategorii Purpose Ambassador, który wspominał o działaniach skierowanych do osób dotkniętych kryzysem bezdomności.
Wydarzenie odbyło się w przestrzeniach Muzeum Woli, oddziale Muzeum Warszawy.
– Zdecydowaliśmy się na zorganizowanie CMO Evening w Muzeum Woli, które jest częścią Muzeum Warszawy, ponieważ wierzymy, że sztuka jest integralną częścią naszego życia i powinna być również silnie powiązana z biznesem. Szereg wydarzeń skierowanych do naszych partnerów biznesowych i klientów organizujemy w różnych przestrzeniach Muzeum Warszawy we współpracy z Muzeum i Fundacją Muzeum Warszawy, aby połączyć świat sztuki z narracją w ważnych tematach marketingowych” – mówi Marta Macke, CEO Shortlist Consulting – „dodatkowo goście CMO Evening mogli również podczas naszego wydarzenia zwiedzić wystawę Kim Lee, oraz dzięki oprowadzaniu kuratorskiemu lepiej poznać i zrozumieć kulturę i środowisko królowej warszawskich drag queen, co mocno wpisuje się w ważny obecnie również w marketingu trend DEI – dodaje Marta Macke