TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją – kampania społeczna na warszawskich autobusach

dePresja – bliżej, niż myślisz, to hasło tegorocznej odsłony kampanii „Stop depresji”, które trafi na autobusy miejskie w Warszawie. Jej celem jest zwrócenie uwagi na ważny społecznie problem i propagowanie Antydepresyjnego Telefonu Zaufania.
O autorze
1 min czytania 2022-02-23

Kampania, która ma zwrócić uwagę na rosnący problem depresji wśród dzieci i młodzieży to wspólna inicjatywa Fundacji Itaka, Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ), AMS, Miejskich Zakładów Autobusowych w Warszawie, Synergic oraz Clear Channel Poland.

Termin tych działań nie jest przypadkowy — 23 lutego przypada bowiem Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją. W ramach kampanii pod hasłem „Stop depresji” na autobusach miejskich w Warszawie (powierzchnie typu Busback na tyłach pojazdów) pojawią się layouty graficzne zachęcające do korzystania ze wsparcia Antydepresyjnego Telefonu Zaufania, od lat komunikowanego przez Itakę w ramach kampanii społecznych.

Przy tej okazji zbadana zostanie skuteczność działań komunikacyjnych z wykorzystaniem powierzchni na autobusach miejskich w stolicy. Przeprowadzenie tego badania to wspólna inicjatywa MZA, AMS, IGRZ, Synergic oraz Clear Channel. Badanie ma ustalić skalę zapamiętywania takich kampanii oraz zwrócić uwagę na wartość reklamy w transporcie miejskim; rozpocznie się 22 lutego i potrwa miesiąc.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Celem prowadzonej od lat kampanii antydepresyjnej Fundacji ITAKA jest zwrócenie uwagi na depresję jako chorobę, która dotyka zarówno kobiety jak i mężczyzn. Akcja ma uświadomić, że depresji można zapobiegać, a jeśli jest już chorobą, trzeba ją leczyć.

Więcej informacji o Telefonie Zaufania: www.stopdepresji.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się