Kampania, która ma zwrócić uwagę na rosnący problem depresji wśród dzieci i młodzieży to wspólna inicjatywa Fundacji Itaka, Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ), AMS, Miejskich Zakładów Autobusowych w Warszawie, Synergic oraz Clear Channel Poland.
Termin tych działań nie jest przypadkowy — 23 lutego przypada bowiem Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją. W ramach kampanii pod hasłem „Stop depresji” na autobusach miejskich w Warszawie (powierzchnie typu Busback na tyłach pojazdów) pojawią się layouty graficzne zachęcające do korzystania ze wsparcia Antydepresyjnego Telefonu Zaufania, od lat komunikowanego przez Itakę w ramach kampanii społecznych.
Zobacz również
Przy tej okazji zbadana zostanie skuteczność działań komunikacyjnych z wykorzystaniem powierzchni na autobusach miejskich w stolicy. Przeprowadzenie tego badania to wspólna inicjatywa MZA, AMS, IGRZ, Synergic oraz Clear Channel. Badanie ma ustalić skalę zapamiętywania takich kampanii oraz zwrócić uwagę na wartość reklamy w transporcie miejskim; rozpocznie się 22 lutego i potrwa miesiąc.
Celem prowadzonej od lat kampanii antydepresyjnej Fundacji ITAKA jest zwrócenie uwagi na depresję jako chorobę, która dotyka zarówno kobiety jak i mężczyzn. Akcja ma uświadomić, że depresji można zapobiegać, a jeśli jest już chorobą, trzeba ją leczyć.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji o Telefonie Zaufania: www.stopdepresji.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing