Ogólnopolskie Badanie poczty elektronicznej – czas start!

SARE rozpoczęło czternastą edycję Badania wykorzystania poczty elektronicznej. Badanie to inicjatywa z kilkunastoletnią tradycją. Służy monitorowaniu zmian, które mają realny wpływ na kształt media planów i strategii w online marketingu. Pozwala pogłębiać wiedzę o polskich Internautach...
O autorze
1 min czytania 2017-07-11

…poznawać ich preferencje i sposoby wykorzystania poczty e-mail.

Pomóż w zebraniu opinii na temat użytkowania poczty elektronicznej – wypełnij ankietę i walcz o nagrody!

Czy automatyzacja marketingu rośnie w siłę? Co respondenci sądzą o komunikacji omnichannel? Uzyskane odpowiedzi pomogą w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w strategiach reklamowych i komunikacyjnych, a firmie SARE jak najlepiej dostosować system do potrzeb Klientów.

  • Jakie znaczenie ma e-mail w kontekście rozwoju social media, video i mobile?
  • Czy automatyzacja marketingu to tylko górnolotny frazes czy raczej działanie konieczne?

Informacje płynące z autentycznych doświadczeń użytkowników, pozwalają nam stworzyć kompendium wiedzy na temat:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– skuteczniejszego wykorzystania newsletterów w kampaniach reklamowych,

– rozwoju komunikacji elektronicznej,

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– wymagań, jakie stawia współczesny konsument Internetu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Raport, który publikujemy po Badaniu, komentowany jest przez wielu ekspertów z branży online marketingu, jak choćby Natalia Hatalska – analityczka trendów i autorka bloga hatalska.com, która uznała, że e-mail przechodzi fazę renesansu.

Pytania skierowane są do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej. Druga część badania dedykowana jest marketerom, którzy na co dzień wykorzystują narzędzia marketingowe do komunikacji z klientami. Od nich dowiemy się jakie trendy panują obecnie w branży.

Badanie przeprowadzane jest za pomocą modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych. Opinie użytkowników poczty elektronicznej zbierane będą do 9 października 2017 r. Przez ten czas ankieta będzie dostępna na stronie internetowej jak również zostanie rozesłana do respondentów e-mailem.

Włącz się!

Wystarczy kilka minut, żeby wziąć udział w tegorocznej edycji Badania. odpowiedz na pytania dotyczące tego, jak korzystasz z poczty elektronicznej.

Fakt, nie będzie ich mało, ale to dlatego, że chcemy dokładnie zbadać kluczowe zagadnienia dotyczące używania e-maila na co dzień – w pracy i poza nią. Aby wypełnić ankietę, należy wejść na stronę: www.sare.pl/ankieta

Jest nagroda!

Przygotowaliśmy nagrody dla osób, które wypełnią całą ankietę i odpowiedzą na pytanie dotyczące optymalizacji Badania – są to vouchery do sieci sklepów Empik.

Tegoroczne Badanie prowadzone jest pod patronatem:
iab.polska, Izby Gospodarki Elektronicznej, magazynu Marketer+, Magazynu Online Marketing Polska, magazynu Brief, Instytutu Monitorowania Mediów, Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości “Twój Startup”, INIS, mrTarget, Fundacji FORCE, portalu NowyMarketing.pl, magazynu Nowoczesna Firma, magazynu Koncept oraz portalu Istotnie.pl.