Wielka przezroczysta kula, zbudowana na wzór popularnych szklanych zabawek, pozwoliła tłumom w Lublinie przenieść się na lepszą stronę zimy. Huk armatek śnieżnych i widok płatków sypiących się pod ogromną kopułą przez kilka dni wzbudzały zainteresowanie przechodniów rozmachem realizacji – jedynej tego typu konstrukcji w Polsce.
Na początku grudnia kulę udostępniono publiczności, tak by mogła poczuć zimową aurę mimo braku śniegu na zewnątrz. Widoczna z daleka budowla oferowała jeszcze jedną niespodziankę: w środku zmieściła się mini-restauracja McDonald’s.
Zobacz również
Nawet ponad dwugodzinny czas oczekiwania nie zniechęcił zmarzniętych tłumów, które wypełniły plac Zamkowy. Akcja promowała Burger Drwala – zimowego ulubieńca Polaków, który każdego roku sprawia, że ta trudna pora roku staje się trochę bardziej znośna.
Do emisji trafił spot będący relacją z wydarzenia, zaś na stronie mcdonalds.pl/lepsza-strona-zimy/ można obejrzeć galerię zdjęć i rozszerzony materiał filmowy, pokazujący również etap przygotowań.
Za kreację wydarzenia oraz spotów na zlecenie McDonald’s odpowiadała agencja DDB&tribal, wyprodukował je dom produkcyjny Papaya Films, Digital – Happy Endians a planowaniem i zakupem mediów zajęło się OMD.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing