Ogromna śnieżna kula McDonald’s przeniosła publiczność w Lublinie na lepszą stronę zimy

5 dni budowy. 4 dźwigi. 13 metrów wysokości. Takiej konstrukcji jeszcze w Polsce nie było. A wszystko po to, żeby stworzyć zimę idealną. Na zamówienie Drwala.
O autorze
1 min czytania 2019-01-17

Wielka przezroczysta kula, zbudowana na wzór popularnych szklanych zabawek, pozwoliła tłumom w Lublinie przenieść się na lepszą stronę zimy. Huk armatek śnieżnych i widok płatków sypiących się pod ogromną kopułą przez kilka dni wzbudzały zainteresowanie przechodniów rozmachem realizacji – jedynej tego typu konstrukcji w Polsce.

Na początku grudnia kulę udostępniono publiczności, tak by mogła poczuć zimową aurę mimo braku śniegu na zewnątrz. Widoczna z daleka budowla oferowała jeszcze jedną niespodziankę: w środku zmieściła się mini-restauracja McDonald’s.

Nawet ponad dwugodzinny czas oczekiwania nie zniechęcił zmarzniętych tłumów, które wypełniły plac Zamkowy. Akcja promowała Burger Drwala – zimowego ulubieńca Polaków, który każdego roku sprawia, że ta trudna pora roku staje się trochę bardziej znośna. 

Do emisji trafił spot będący relacją z wydarzenia, zaś na stronie mcdonalds.pl/lepsza-strona-zimy/ można obejrzeć galerię zdjęć i rozszerzony materiał filmowy, pokazujący również etap przygotowań.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację wydarzenia oraz spotów na zlecenie McDonald’s odpowiadała agencja DDB&tribal, wyprodukował je dom produkcyjny Papaya Films, Digital – Happy Endians a planowaniem i zakupem mediów zajęło się OMD.

Słuchaj podcastu NowyMarketing