zdjęcia: twitter.com/72andSunny
Pobudką do stworzenia akcji #JustBoobs były wyniki ankiety przeprowadzonej wśród kobiet na temat piersi. Okazało się, że aż 78% z nich, w którymś momencie swojego życia czuło się zakłopotanych ze względu na swoje piersi.
Zobacz również
Z tej okazji część żeńska agencji 72andSunny Amsterdam stworzyła gigantyczne piersi, które 8 marca dryfowały po amsterdamskich kanałach. Akcja tym samym miała na celu pokazanie kobietom, że piersi to tylko piersi, część ciała, jak każda inna i z pewnością nie powinny być niczym wstydliwym.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
W ramach akcji „The Body Proud Mums” marka Mothercare zaprosiła 10 matek z Wielkiej Brytanii, które wystąpiły w specjalnej sesji zdjęciowej. Żadne zdjęcie nie zostało potraktowane photoshopem, zamiast tego zaprezentowano, jak naprawdę wyglądają ciała kobiet po porodzie – czyli rozstępy, nabrzmiałe piersi czy widoczne blizny. Celem akcji było zachęcenie mam do akceptacji swojego poporodowego ciała.