fot. od lewej: Magdalena Jankowska, Agata Śladowska, Katarzyna Dąbrowska, Bartłomiej Jankowski.
Magdalena Jankowska związana jest z agencją OKK! PR od lutego 2021 roku. Od lipca br. odpowiada za działania wizerunkowe marek Geberit Polska i Koło, projekt Ambasador Geberit i komunikację warszawskiej pracowni Decoroom. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w agencjach marketingowych, gdzie realizowała projekty z zakresu digital marketingu dla takich marek jak Adamed, Babyliss Paris, Ryobi czy AEG. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej ze specjalnością PR i marketing medialny oraz zarządzania ze specjalnością marketing na Uniwersytecie Warszawskim.
Zobacz również
Agata Śladowska, początkowo rozpoczynająca pracę w agencji OKK! PR w sierpniu 2021 roku jako stażystka, awansowała ze stanowiska asystentki na junior account executive. dotychczasowe działania dla marki ENDO, koordynację kanałów social media architekt Anny Koszeli, firmy VASCO oraz kanałów społecznościowych agencji, poszerza o przejęcie opieki nad markami PEKA oraz BoConcept. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako stażystka w agencji komunikacji z sektora lifestyle, fashion i beauty – Aliganza Fashion Agency oraz w Wydawnictwie Zielona Sowa.
W ramach wcześniejszej aktywności zawodowej realizowała się również jako asystentka projektantki wnętrz. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej ze specjalnością komunikacja medialno-kulturowa oraz public relations na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
W kwietniu br. do zespołu OKK! PR dołączyła Katarzyna Dąbrowska, rozpoczynając pracę na stanowisku junior account executive. Odpowiada za działania dla marek takich jak Nobonobo, MIKOŁAJSKAstudio, Kulczyński Architekt, a także projekty specjalne, m.in. komunikację wystawy Plany na przyszłość | LAB oraz Święto Architektury. Ostatnio pracowała w agencji Good One PR, gdzie jako junior account executive odpowiedzialna była za działania dla takich marek, jak Taniaksiazka.pl, Centrum Medyczne CMP, Piotr Sierpiński Hair czy Moc Soków.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W ramach wcześniejszej aktywności zawodowej należała do redakcji portalu Chopper, gdzie przez ponad 2 lata zajmowała się działem popkulturalnym i modowym. Jest absolwentką logistyki i administrowania w mediach ze specjalnością PR i marketing medialny oraz dziennikarstwa i medioznawstwa ze specjalnością public relations na Uniwersytecie Warszawskim.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zespół Client Service wzmocnił również Barłomiej Jankowski, który odpowiada za komunikację pracowni architektonicznej WXCA, marki wnętrzarskiej Profim oraz Łódź Design Festival. Wcześniej współpracował z agencjami PR specjalizującymi się w projektach kulturalnych oraz z Biurem Promocji i Komunikacji Biblioteki Narodowej, w których odpowiadał za media społecznościowe i współpracę w dziennikarzami. Ukończył studia z historii sztuki na warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych oraz kulturoznawstwo na Uniwersytecie Warszawskim.