W 2014 roku marka Okocim osiągnęła dobre wyniki sprzedaży, odnotowując 34 procentowy wzrost sprzedaży wolumenowo.
Nowa odsłona kampanii prezentuje wojowników, zarówno tych z przeszłości jak i współczesnych – rycerzy, bokserów i piłkarzy, których łączą wartości bliskie marce – wola walki do końca, odwaga, niepoddawanie się. Spot nawiązuje także do sponsoringu Reprezentacji Polski w piłce nożnej, z którą marka Okocim jest związana od końca 2014r.
Zobacz również
Nowy spot marki Okocim to ukłon w stronę tych, którzy walczą do końca. Upór, gotowość do podejmowania wyzwań to wartości bliskie marce Okocim, która przez 170 lat istnienia przeszła różne koleje losu. Dlatego też zdecydowaliśmy się wspierać Piłkarską Reprezentację Polski. Wierzymy, że polscy piłkarze to współcześni wojownicy, którzy wytrwale dążą do celu m.in. rywalizując o awans do UEFA EURO 2016™ – mówi Bartosz Grodny odpowiedzialny za markę Okocim w Carlsberg Polska.
Koncepcję spotu przygotowała agencja BRASIL, produkcją zajął się dom produkcyjny TPS, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD. Reżyserem spotu jest Markus Walter.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]