Ola dołączyła do GoldenSubmarine 3 lata temu, mając już spore doświadczenie w branży. Na pokładzie agencji zajmuje się markami E.Wedel oraz Nescafe. Skupia się przede wszystkim na kampaniach digitalowych, social mediach, influencer marketingu oraz BTLu. Po awansie objęła stanowisko senior account managerki w warszawskim zespole Piotra Ochockiego.
Inga Sałata pracuje w GoldenSubmarine od 2020 roku. Po dołączeniu do poznańskiej załogi dbała o markę Sephora. Wspierała również promocję serialu HBO Max „Odwilż” i kampanię nowej odsłony wody Żywiec Zdrój Delikatnie Musujący. Od czerwca objęła stanowisko junior account managerki w szeregach poznańskiego zespołu Agaty Nowackiej.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]