Old Spice przygotował prezent dla czytelników “GQ”. Do każdego z egzemplarzy dołącza jednorazową, zapachową marynarkę

Old Spice przygotował prezent dla czytelników “GQ”. Do każdego z egzemplarzy dołącza jednorazową, zapachową marynarkę
Obserwując współpracę Old Spice z agencją Wieden+Kennedy, byliśmy świadkami powstawania serii świetnych kampanii i szalonych reklam, których wyróżnikami są absurdalny humor i nieposkromiona wyobraźnia. Marka znów zaskakuje!
O autorze
1 min czytania 2018-03-26

Tym razem brand wyszedł z internetu i w sposób niezwykle kreatywny daje czytelnikom męskiego czasopisma “GQ” fizyczne doświadczenie. Marka wyposażyła każde wydanie gazety w jednorazową, papierową i pachnącą zapachami marki marynarkę, dzięki której każdy mężczyzna poczuje się pewny siebie, stylowy i niezwykle pachnący.

„Ta jednorazowa papierowa marynarka będzie widoczna na plecach influencerów i fashionistek, ale nie zapominajmy o zwykłych gościach, którzy otrzymają w tym miesiącu prezent w GQ. Dzięki tej papierowej marynarce każdy żyje luksusowym życiem kapitana Old Spice. Powąchaj zapachy, żyj pełnią życia i nie wychodź na deszcz! ” – podała firma w oświadczeniu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co myślicie o takiej marynarce? Chodzilibyście?

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

IKEA to kolejny przykład marki, która wychodzi poza schematy, dlatego jej kolejna akcja trafia w samo sedno życia! Szwedzki brand w 2018 roku zachęca kobiety do siusiania na gazetę. Dlaczego? Jeśli jesteś w ciąży, nasikanie na specjalne miejsce w reklamie ujawnia zniżkę na łóżeczka dziecięce!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Pizza Hut również ma na swoim koncie kilka dziwnych, marketingowych pomysłów. W ubiegłym roku marka zaprezentowała specjalną kurtkę, która działa jak torba, w której dostawcy dowożą pizzę!