Tym razem brand wyszedł z internetu i w sposób niezwykle kreatywny daje czytelnikom męskiego czasopisma “GQ” fizyczne doświadczenie. Marka wyposażyła każde wydanie gazety w jednorazową, papierową i pachnącą zapachami marki marynarkę, dzięki której każdy mężczyzna poczuje się pewny siebie, stylowy i niezwykle pachnący.
„Ta jednorazowa papierowa marynarka będzie widoczna na plecach influencerów i fashionistek, ale nie zapominajmy o zwykłych gościach, którzy otrzymają w tym miesiącu prezent w GQ. Dzięki tej papierowej marynarce każdy żyje luksusowym życiem kapitana Old Spice. Powąchaj zapachy, żyj pełnią życia i nie wychodź na deszcz! ” – podała firma w oświadczeniu.
Zobacz również
Co myślicie o takiej marynarce? Chodzilibyście?
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
IKEA to kolejny przykład marki, która wychodzi poza schematy, dlatego jej kolejna akcja trafia w samo sedno życia! Szwedzki brand w 2018 roku zachęca kobiety do siusiania na gazetę. Dlaczego? Jeśli jesteś w ciąży, nasikanie na specjalne miejsce w reklamie ujawnia zniżkę na łóżeczka dziecięce!
PS2
Pizza Hut również ma na swoim koncie kilka dziwnych, marketingowych pomysłów. W ubiegłym roku marka zaprezentowała specjalną kurtkę, która działa jak torba, w której dostawcy dowożą pizzę!