Olga Adamkiewicz na stanowisku chief growth officer w Artgeist

Olga Adamkiewicz dołączyła do zespołu Artgeist, właściciela takich marek jak Bimago oraz Artgeist. Na stanowisku chief growth officer będzie odpowiedzialna m.in. za zarządzanie działem marketingu oraz wzmocnienie sprzedaży w sklepach własnych firmy.
O autorze
1 min czytania 2020-09-24

Artgeist, inwestycja w portfelu funduszu private equity Resource Partners, to polska firma z obszaru e-commerce o globalnym zasięgu. Wrocławska spółka od lat skutecznie konkuruje na internetowym rynku dekoracji ściennych, którego wartość rośnie w tempie kilkunastu procent rocznie, a w Europie jest obecnie szacowana na ponad miliard euro.

Olga Adamkiewicz posiada ponad 16-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Obecnie jako chief growth officer w Artgeist odpowiada za realizację działań, których celem jest wzmocnienie sprzedaży w sklepach własnych firmy oraz za zarządzanie pracą zespołu marketingowego. Zajmie się również rozwijaniem strategii asortymentowej oraz cenowej dla wszystkich kanałów sprzedaży.

Poprzednio w roku 2020 jako szefowa komunikacji poprowadziła kampanię kandydata na prezydenta Szymona Hołowni. Wcześniej pełniła rolę vice-president w firmie z obszaru usług marketingowo-technologicznych – Brand New Galaxy, którą również współzałożyła. Na tym stanowisku zajmowała się zapewnianiem finansowania spółce, relacjami inwestycyjnym, public relations oraz rozwojem nowego biznesu.

W latach 2013 – 2017 pracowała w Jerónimo Martins – najpierw jako marketing director, a następnie marketing and own brand director. Zarządzała wówczas prawie dwudziestoosobowym zespołem i odpowiadała m.in. za stworzenie i realizację długoterminowej strategii brandingowej oraz marketingowej Hebe, jak również za wprowadzenie na rynek kilku marek własnych sieci.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na początku kariery zawodowej przez ponad 8 lat była związana z działem marketingu Procter & Gamble, gdzie zajmowała się m.in. rozwojem poszczególnych marek i kategorii, a także planowaniem mediów na Europę Centralną.

W jej życiu zawodowym ważną rolę odgrywa również działalność charytatywna. Przez 12 lat była wolontariacko związana z jednym z największych programów edukacyjnych dla dzieci – Fundacją Odyseja Umysłu, a także wspierała WWF Polska jako członek rady nadzorczej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się