Obecnie, w związku z awansem na stanowisko account director, Olga Chełchowska odpowiada m.in. za pracę zespołu dedykowanego obsłudze Vision Express oraz Trendy Opticions, w tym zarówno za realizacje kampanii ATL, BTL, jak i digital oraz social media. Wspiera także działania dla fintechu PayEye oraz zajmuje się pozyskiwaniem nowych Klientów agencji. Ponadto odpowiada za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną Walk Creative.
– W Walk Creative stawiamy bardzo duży nacisk na rozwój naszych ludzi i stałe doskonalenie umiejętności. Znając wysokie kompetencje Olgi nie tylko w sektorze retail, w którym się specjalizujemy, ale też w wielu innych obszarach marketingowych oraz jej zdolność budowania relacji z klientami, czystą przyjemnością było powierzenie w jej ręce zarządzania zespołem oraz jednego z naszych najważniejszych klientów, jakim jest Vision Express – komentuje Piotr Sroka, client service director w Walk Creative.
Zobacz również
Olga Chełchowska z Grupą Walk związana jest od końca 2013 roku. Pierwsze 6 lat pracowała w Walk PR odpowiadając za organizację pracy zespołu produktowego oraz realizacje kompleksowych strategii PR.