Olga Kazimierczak została nową szefową Xaxis w Polsce. Pokieruje specjalistyczną marką GroupM oferującą rozliczane w modelach efektywnościowych usługi z zakresu reklamy programmatic oraz performance marketingu. Olga Kazimierczak jest z GroupM i Xaxis związana od 7 lat, ostatnio zarządzała zespołem operacyjnym Xaxis. Wcześniej pracowała w strukturach IPG. Olga ma doświadczenie zarówno w obsłudze reklamodawców, jak i rozwijaniu specjalistycznych usług digital-marketingowych wykorzysujących zaawansowane rozwiązania technologiczne.
Awans Olgi Kazimierczak jest następstwem objęcia nowej roli przez Agatę Pospiszył, dotychczasowej szefowej marki Xaxis w Polsce. Agata zarządzała Xaxis od 2017 roku, a współtworzyła tę strukturę od 2011 roku, gdy dołączyła do GroupM. Z rynkiem reklamy jest związana od blisko 13 lat, wcześniej m.in. w Instytucie Monitorowania Mediów czy krótko w Starcomie. Agata Pospiszył w nowej roli w GroupM ma wykorzystać szeroką wiedzę ekspercką z zakresu programmatic i performance na rzecz tworzenia nowych produktów w ramach Xaxis. Skupi się m.in. na wspieraniu rozwoju CoPilot, nowych możliwościach targetowania w rzeczywistości post-cookie czy usługach łączących zakup digitalu i mediów offline w oparciu o wspólne szacowanie ich zasięgów. Agata Pospiszył będzie te zadania realizowała w Polsce oraz na rynkach regionu, gdzie ma wspierać powstawanie lub rozwój marki Xaxis w ramach GroupM.