Olga Korolec zastąpiła na stanowisku Piotra Bubaka, który postanowił odejść z Grupy Onet-RAS Polska.
„Bardzo cieszę się, że do naszego zespołu dołącza tak wybitna specjalistka. Jestem pewien, że doświadczenie Olgi oraz jej wiedza w zakresie marketingu będą cennym wsparciem dla naszych marek i produktów oraz przyczynią się do wzmocnienia roli Grupy jako wiodącego wydawcy cyfrowego w Polsce”, komentuje Mark Dekan, CEO Grupy Onet-RAS Polska.
Zobacz również
Olga Korolec od 2011 roku była współwłaścicielką w firmie Brand Insight specjalizującej się w doradztwie z marketingu strategicznego, gdzie realizowała projekty dla Grupy Żywiec, Heineken International, AgrosNova, Wedla, Ekstraklasy, Samsunga, czy T-mobile w zakresie tworzenia portfeli marek, pozycjonowania marek, strategii komunikacji, badań i segmentacji rynku oraz optymalizacji procesów marketingowych. Wcześniej pracowała w ITI Neovision, Kompanii Piwowarskiej, TP SA oraz dla agencji reklamowej DDB. Jest absolwentką Uniwersytetu Bolońskiego oraz ukończyła Istituto Europeo del Design w Mediolanie.