Olga Korolec nowym dyrektorem marketingu Grupy Onet-RAS Polska

Od 23 maja Olga Korolec pełni funkcję dyrektora marketingu Grupy Onet-RAS Polska oraz dołącza do Group Management Team. Będzie odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla portfolio produktów Grupy.
O autorze
1 min czytania 2016-05-25

Olga Korolec zastąpiła na stanowisku Piotra Bubaka, który postanowił odejść z Grupy Onet-RAS Polska.

„Bardzo cieszę się, że do naszego zespołu dołącza tak wybitna specjalistka. Jestem pewien, że doświadczenie Olgi oraz jej wiedza w zakresie marketingu będą cennym wsparciem dla naszych marek i produktów oraz przyczynią się do wzmocnienia roli Grupy jako wiodącego wydawcy cyfrowego w Polsce”, komentuje Mark Dekan, CEO Grupy Onet-RAS Polska.

Olga Korolec od 2011 roku była współwłaścicielką w firmie Brand Insight specjalizującej się w doradztwie z marketingu strategicznego, gdzie realizowała projekty dla Grupy Żywiec, Heineken International, AgrosNova, Wedla, Ekstraklasy, Samsunga, czy T-mobile w zakresie tworzenia portfeli marek, pozycjonowania marek, strategii komunikacji, badań i segmentacji rynku oraz optymalizacji procesów marketingowych. Wcześniej pracowała w ITI Neovision, Kompanii Piwowarskiej, TP SA oraz dla agencji reklamowej DDB. Jest absolwentką Uniwersytetu Bolońskiego oraz ukończyła Istituto Europeo del Design w Mediolanie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj