fot. Materiały prasowe oLIVE media
Olga Sudoł przez ostatni rok pracowała w zespole digitalowym oLIVE media, realizując projekty w obszarze mediów społecznościowych i public relations dla klientów reprezentujących branże, takie jak podróże, fin-tech, edukacja i ekologia. Obsługiwała m. in. Polską Organizację Turystyczną, Fin-Hub czy Harvard Club of Poland. Na stanowisku social media specialist Olga Sudoł będzie dodatkowo odpowiedzialna za samodzielną koordynację szerokich działań w mediach społecznościowych oraz kompleksowych kampanii public relations.
Zobacz również
Przed dołączeniem do zespołu oLIVE media, zbierała doświadczenie w Corra, krakowskiej agencji social media, gdzie pełniła kluczową rolę w tworzeniu koncepcji działań w mediach społecznościowych, analizie oraz realizacji strategii marketingowych. Olga Sudoł jest absolwentką wydziału dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie, a swoją drogę zawodową rozpoczęła jako freelance copywriterka.
W ostatnim czasie w oLIVE media awansowały również Wiktoria Wrzosek oraz Michalina Piątkowska.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]