Filip Wypych to polski pływak, specjalizujący się w stylu dowolnym. Reprezentował Polskę m.in. na igrzyskach olimpijskich w Rio de Janeiro oraz na Mistrzostwach Europy w Londynie i w Kopenhadze. Jako zawodowy sportowiec przywiązuje dużą uwagę do prawidłowej pracy mięśni oraz właściwej diety.
Neomag Skurcz kierowany jest do osób aktywnych, którym zależy na utrzymaniu prawidłowej pracy mięśni oraz zachowaniu właściwego poziomu magnezu we krwi. Niewłaściwa praca mięśni w znacznym stopniu może wpłynąć na wyniki sportowe. W sposób szczególny dotyczy to pływaków – MÓWI PIOTR KOZAKIEWICZ, MARKETING MANAGER MARKI NEOMAG SKURCZ.
Zobacz również
Jednak dyskomfort wynikający z intensywnej pracy mięśni dotyka nie tylko sportowców. Przykładem mogą być osoby uprawiające zawody w postawie stojącej, bądź też kobiety obciążające swoje nogi poprzez chodzenie w szpilkach. Ich mięśnie również wymagają odpowiedniego wsparcia – dodaje Piotr Kozakiewicz.
Głównym składnikiem Neomagu Skurcz jest magnez. Ponadto produkt uzupełnia dietę w witaminę B₆ oraz potas. Magnez oraz potas pomagają w prawidłowym funkcjonowaniu mięśni, natomiast magnez wraz z witaminą B₆ przyczyniają się do utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego.
Strategię i kreację kampanii przygotował dział Marketingu Aflofarm Farmacja Polska. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing