OMD i DDB&Tribal realizują dla McDonald’s pierwszą w Polsce kampanię reklamową na Instagramie

Kampania „Mam smaka na Maka” na Instagramie ruszyła w środę 09.09.2015. Do tej pory reklamy na tej popularnej platformie społecznościowej nie były dostępne dla marketerów w Polsce.
O autorze
0 min czytania 2015-09-14

Kampania na Instagramie ma charakter wizerunkowy i jest kontynuacją strategii komunikacji marki McDonald’s. Od maja 2015 prowadzone są szeroko zakrojone aktywności w social media, które zostały spięte oficjalnym hashtagiem kampanii #mamsmakanamaka. Celem działań jest zbliżenie się do fanów marki. Emisja formatów reklamowych na Instagramie wpisuje się w strategię obecności marki w mediach społecznościowych.

Kampania McDonald’s jest pierwszym reklamowym wykorzystaniem Instagrama w Polsce i regionie CEE.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się