Kampania na Instagramie ma charakter wizerunkowy i jest kontynuacją strategii komunikacji marki McDonald’s. Od maja 2015 prowadzone są szeroko zakrojone aktywności w social media, które zostały spięte oficjalnym hashtagiem kampanii #mamsmakanamaka. Celem działań jest zbliżenie się do fanów marki. Emisja formatów reklamowych na Instagramie wpisuje się w strategię obecności marki w mediach społecznościowych.
Kampania McDonald’s jest pierwszym reklamowym wykorzystaniem Instagrama w Polsce i regionie CEE.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Słuchaj podcastu NowyMarketing