Agencja mediowa OMD powiększa zespół odpowiedzialny za komunikację. Do Grupy OMD dołączyła Anna Ćwiklińska, która obejmuje stanowisko communication & marketing lead. Przejmie ona obszar budowania relacji z rynkiem i klientami od Pauli Kaliszewicz, która będzie odpowiedzialna za działania z obszaru komunikacji wewnętrznej i employer brandingu.
– Decyzja o powiększeniu zespołu odpowiedzialnego za komunikację była dla nas naturalną konsekwencją zmian wynikających z pandemii i pracy zdalnej. Chcemy większy nacisk położyć na potrzeby pracowników. To z kolei pociągnęło za sobą konieczność rozdzielenia tych obszarów i zatrudnienia nowego eksperta, który skupiać się będzie na komunikacji z rynkiem i klientami. Udało nam się namówić do tej współpracy Anię Ćwiklińską, z czego bardzo się cieszymy. Paula Kaliszewicz zaś na nowym stanowisku skupi się przede wszystkim na działaniach wspierających budowanie zaangażowanego i stabilnego zespołu oraz employer brandingu, w czym miała okazję się już wielokrotnie sprawdzić – mówi Jakub Bierzyński, CEO OMD.
Głównym zadaniem Anny Ćwiklińskiej jako communication & marketing lead będzie projektowanie i realizacja strategii marketingowej Grupy OMD, budowanie bliższych relacji z rynkiem i klientami oraz wsparcie działań z obszaru new business.
Zobacz również
Anna Ćwiklińska z branżą reklamową związana jest od 10 lat. Do 2015 roku wspierała agencję DDB Warszawa w zakresie obejmującym public relations, komunikację wewnętrzną oraz human resources. Swoje doświadczenie rozwijała także w Grupie K2, w której współtworzyła standardy komunikacyjne dla trzech spółek: K2 Create (dawniej Agencja K2), PerfectBot (wcześniej K2Bots.AI) oraz K2 Precise (kiedyś K2 Media), gdzie odpowiadała za całościowe działania z obszaru marketingu i PR.
Paula Kaliszewicz z Grupą OMD związana jest od 12 lat. Od początku odpowiedzialna była za rozwój projektów komunikacyjnych wszystkich spółek grupy prowadząc działania z zakresu PR i komunikacji marketingowej oraz new business. Inicjowała i prowadziła projekty z zakresu employer brandingu, CSR i realizowała eventy agencji. Współautorka sukcesu firmy w konkursie Najlepszy Pracodawca Roku AON 2016, 2017, 2018. Jest pomysłodawcą i realizatorką cyklu wykładów motywacyjnych dla kobiet ze świata mediów i marketingu „OMD Kobiety Kobietom”. Z ramienia agencji współpracowała również ze stowarzyszeniami marketingowymi. Wcześniej pracowała jako konsultant dla ZenithOptimedia. Pierwsze kroki w pracy stawiała w dziale magazynów w Agorze.
Agencja mediowa OMD powiększa zespół odpowiedzialny za komunikację. Do Grupy OMD dołączyła Anna Ćwiklińska, która obejmuje stanowisko communication & marketing lead. Przejmie ona obszar budowania relacji z rynkiem i klientami od Pauli Kaliszewicz, która będzie odpowiedzialna za działania z obszaru komunikacji wewnętrznej i employer brandingu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing