TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

OMEGA wystartowała z wyjątkową kampanią telewizyjną z George’em Clooneyem

Wystartowała wyjątkowa i historyczna kampania telewizyjna prezentująca zegarek OMEGA Speedmaster, czyli pierwszy zegarek, który znalazł się na Księżycu.
O autorze
1 min czytania 2019-06-17

Marka OMEGA stworzyła limitowany model zegarka z kolekcji Speedmaster w celu uczczenia 50. rocznicy lądowania człowieka na Księżycu. To Speedmaster Professional, zwany też „Moonwatchem”, 21 lipca 1969 roku stał się pierwszym zegarkiem w historii, który znalazł się na Księżycu. Model ten do dziś jest oficjalnym zegarkiem NASA wykorzystywanym do wszystkich misji kosmicznych z udziałem człowieka. Marka OMEGA pokazuje w ten sposób jak doskonale łączy w swoich zegarkach najnowsze rozwiązania technologiczne z historią.

W związku z rocznicą, dziś startuje wyjątkowa kampania telewizyjna prezentująca zegarek OMEGA Speedmaster, która potrwa do końca miesiąca. Kampania została zaplanowana w oparciu o stacje TVN i Polsat oraz selektywnie dobrane kanały tematyczne. W spocie telewizyjnym wystąpił aktor George Clooney, który od wielu lat jest ambasadorem i fanem marki OMEGA.

Za zakup kampanii telewizyjnej odpowiada zespół LuxHub, czyli wyspecjalizowana w komunikacji marek premium jednostka Havas Media Group.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj