OMEGA wystartowała z wyjątkową kampanią telewizyjną z George’em Clooneyem

Wystartowała wyjątkowa i historyczna kampania telewizyjna prezentująca zegarek OMEGA Speedmaster, czyli pierwszy zegarek, który znalazł się na Księżycu.
O autorze
1 min czytania 2019-06-17

Marka OMEGA stworzyła limitowany model zegarka z kolekcji Speedmaster w celu uczczenia 50. rocznicy lądowania człowieka na Księżycu. To Speedmaster Professional, zwany też „Moonwatchem”, 21 lipca 1969 roku stał się pierwszym zegarkiem w historii, który znalazł się na Księżycu. Model ten do dziś jest oficjalnym zegarkiem NASA wykorzystywanym do wszystkich misji kosmicznych z udziałem człowieka. Marka OMEGA pokazuje w ten sposób jak doskonale łączy w swoich zegarkach najnowsze rozwiązania technologiczne z historią.

W związku z rocznicą, dziś startuje wyjątkowa kampania telewizyjna prezentująca zegarek OMEGA Speedmaster, która potrwa do końca miesiąca. Kampania została zaplanowana w oparciu o stacje TVN i Polsat oraz selektywnie dobrane kanały tematyczne. W spocie telewizyjnym wystąpił aktor George Clooney, który od wielu lat jest ambasadorem i fanem marki OMEGA.

Za zakup kampanii telewizyjnej odpowiada zespół LuxHub, czyli wyspecjalizowana w komunikacji marek premium jednostka Havas Media Group.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj