Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

OMG Poland inwestuje w pierwszą polską platformę gamifikacyjną Gamfi

OMG Poland weszło do grona udziałowców spółki FX Entertainment - właściciela Gamfi. Gamfi to pierwsza polska platforma gamifikacyjna, która pozwala w prosty i efektywny sposób budować społeczności wokoło marki i angażować je za pomocą mechanizmów grywalizacyjnych.
O autorze
1 min czytania 2012-09-14

OMG Poland weszło do grona udziałowców spółki FX Entertainment – właściciela Gamfi. Gamfi to pierwsza polska platforma gamifikacyjna, która pozwala w prosty i efektywny sposób budować społeczności wokoło marki i angażować je za pomocą mechanizmów grywalizacyjnych.

Platforma gamifikacyjna Gamfi zawiera zestaw gotowych i sprawdzonych mechanizmów zaczerpniętych z gier, służących do angażowania i motywowania użytkowników. Jednym z wielu zastosowań platformy jest angażowanie społeczności na Facebooku do działań promocyjnych na rzecz marki. Umożliwia to firmom komercyjne wykorzystanie zgromadzonych społeczności, obniżenie kosztów reklamy w internecie, lub zwiększenie sprzedaży dzięki pozyskanym leadom.

Rafał Oracz (Prezes OMG Poland): Decyzja o inwestycji w Gamfi wiąże się bezpośrednio z planami rozwoju OMG w kierunku rozliczania za efekt tradycyjnych działań marketingowych (budowa wizerunku, wzrost znajomości marki etc.) oraz aktywności w mediach społecznościowych.  OMG, korzystając z międzynarodowych doświadczeń swojej sieci, postanowił zainwestować w znaną już i sprawdzoną platformę. Dzięki temu posunięciu, jesteśmy w stanie proponować marketerom znacznie więcej niż standardowe rozliczanie się za efekt sprzedażowy – rozliczamy się także za mierzalne zaangażowanie – niezbędny element sprawnego lejka zakupowego.

Jedną z głównych korzyści platformy Gamfi jest zwiększenie efektywności działań w social media i performance marketingu. Z narzędzia korzystają już z sukcesem takie marki jak HBO i Prosto Wear.  Firma pracuje nad kolejnymi wdrożeniami.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wojciech Ozimek (Prezes One2Tribe): Gamfi jest pakietem zawierającym zestaw mechanizmów gamifikacyjnych odpowiadających na najczęstsze potrzeby zbudowanych wokoło marek społeczności, portali internetowych czy sklepów e-commerce. Jest to gamifikacja „instant” – dzięki niej można szybko podnieść zaangażowanie użytkowników, skonwertować „lead” na klienta czy po prostu podtrzymać z nim kontakt. W platformie tej wychodzimy poza proste schematy typu punkty i levele –  to krok w stronę pełnego dialogu z klientem-graczem. Platformę prezentujemy już Państwu w momencie, gdy na ukończeniu jest kolejne kilka wdrożeń. Współpraca z agencją performance marketingu taką jak OMG to doskonałe uzupełnienie procesu komercjalizacji efektów wynikających ze wzrostu zaangażowania użytkowników. Liczymy na to że współpraca z OMG Poland pozwoli nam wprowadzić Gamfi na kolejne rynki do kolejnych klientów.

Więcej informacji na stronie gamfi.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się