Omnicom wprowadza na rynek platformę Omni zasilaną danymi o aktywnościach użytkowników

Omnicom Media Group (w Polsce reprezentowana przez marki: Media Direction OMD, PHD Media Direction, PHD Rocket oraz przez grupę OMD) ogłosiła wprowadzenie platformy Omni.
O autorze
1 min czytania 2018-07-26

Nowa platforma jest zasilana danymi o aktywności i zachowaniach realnych użytkowników, umożliwiając generowanie insightów i prowadzenie działań tzw. precyzyjnego marketingu. Omni zostało zaprojektowane w celu identyfikacji i definiowania spersonalizowanych doświadczeń konsumenckich na dużą skalę oraz prowadzenia precyzyjnie targetowanych działań reklamowych, wykorzystując i integrując kreacje, media, dane oraz bazy CRM.

W centrum Omni jest tzw. „people-based identity graph” – baza danych użytkowników, zbudowana na podstawie danych pochodzących od podmiotów takich jak , m.in.: Neustar, LiveRamp czy Experian. Narzędzie to wizualizuje zachowania konsumentów, aby pokazywać, jak ludzie kontaktują się, angażują i wymieniają doświadczenia związane z markami. Łączenie zbiorów danych odbywa się zgodnie z regionalnymi regulacjami prawnymi, w tym zasadami dotyczącymi prywatności.

Zachowania konsumentów są również mapowane pod kątem aktywności w mediach, dzięki czemu platforma pokazuje również „media inventory graph”. Dzięki platformie Omni, marketerzy mogą kierować zoptymalizowane i spersonalizowane komunikaty do konsumentów na dużą skalę.

Wdrożenie Omni zajmuje kilka miesięcy – poprzedzone jest implementacją wybranych modułów: kreatywny, mediowy, bazodanowy. W najbliższych miesiącach wdrożenie Omni będzie kontynuowane w wiodących agencjach Omnicom, w tym także w Polsce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj