Kampania edukacyjna On Board PR „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie” została nagrodzona w corocznym konkursie Diageo Marketing Briliance Awards. Konkurs realizowany jest przez firmę Diageo, producenta i dystrybutora jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie. Agencja zwyciężyła w kategorii na najlepszą kampanię promującą odpowiedzialny styl picia alkoholu w regionie Europy Wschodniej i Rosji.
W ramach kampanii On Board PR przeprowadzał badania wśród internautów, szkolenia e-learning na temat asertywności, publikował porady w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu oraz zbierał deklaracje od kierowców, przekazując im przy tym specjalne naklejki na szybę z hasłem „Prowadzę. Nie piję”. Przez dwa tygodnie lutego w halach sieci Real do akcji przyłączyło się 31.706 osób. W sumie zebrano blisko 75.000 deklaracji. Dotychczas informacja o kampanii „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie” dotarła do ponad 5,5 miliona Polaków, co stanowi ok. 15% dorosłej populacji. Publikacje nt. kampanii pojawiały się w mediach 183 razy.
Zobacz również
Globalnych zwycięzców konkursu Diageo Marketing Brilliance Awards poznamy już 29 listopada 2012 roku podczas oficjalnej gali w Nowym Jorku.