Celem akcji „Miesiąc Kobiet w OneDayMore” jest celebracja kobiecości. Właśnie dlatego nowe opakowanie Musli Premium z migdałami w czekoladzie zostało stworzone przez, zdobywającą coraz większe uznanie, polską ilustratorkę – Aleksandrę Morawiak. Pełen motywów roślinnych kolaż podziwiać będą mogli wszyscy, którzy do końca marca zakupią tubę w sklepie internetowym OneDayMore. Liczba produktów ze specjalną etykietą jest jednak ograniczona.
Rośliny i kwiaty nie są tutaj przypadkowe, ponieważ 10 proc. przychodów ze sprzedaży zostanie przekazanych na fundację Kwiat Kobiecości. Organizacja ta stawia na profilaktykę, dostęp do informacji i edukację w kontekście raka szyjki macicy i innych chorób kobiecych, np. poprzez akcje „Diagnostyka Jajnika – Ty też jesteś poszukiwana” czy „Piękna, bo zdrowa”. Ambasadorką fundacji jest Anna Dereszowska.
Zobacz również
Miesiąc wszystkich kobiet
„Miesiąc Kobiet w OneDayMore” to jednak nie tylko działania charytatywne, ale również treści przydatne dla klientek marki. W mediach społecznościowych firmy przez cały miesiąc publikowane będą treści poradnikowe. Zaprezentowane zostaną także sylwetki kobiet OneDayMore oraz konkursy zorganizowane we współpracy z partnerami – marką Mokosh oraz wydawnictwem Publicat.
Wyświetl ten post na Instagramie
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co więcej, w specjalnie przygotowanej z tej okazji zakładce na stronie znalazły się produkty, które zostały wyselekcjonowane m.in. ze względu na zawartość składników wspierających kobiece zdrowie.
– Zespół OneDayMore tworzy wiele wspaniałych, zaangażowanych kobiet, a nasza akcja to nasz sposób na podkreślenie tej ważnej roli i podzielenie się dobrem z innymi. Stąd pomysł na stworzenie specjalnej etykiety Musli Premium, jak również wsparcie fundacji, która na co dzień zajmuje się pomocą kobietom. Dla naszych klientek przygotowaliśmy specjalne treści poradnikowe, jak i konkursy z partnerami – tłumaczy Hanna Schwartz, kierownik marketingu i e-commerce w OneDayMore.