TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

OneDayMore świętuje Miesiąc Kobiet

Od dziś do końca marca w sklepie internetowym OneDayMore kupić można limitowaną edycję musli premium, której etykieta została stworzona we współpracy z polską ilustratorką, Aleksandrą Morawiak. Część dochodu ze sprzedaży zostanie przekazana na cele charytatywne.
O autorze
1 min czytania 2023-03-08

Celem akcji „Miesiąc Kobiet w OneDayMore” jest celebracja kobiecości. Właśnie dlatego nowe opakowanie Musli Premium z migdałami w czekoladzie zostało stworzone przez, zdobywającą coraz większe uznanie, polską ilustratorkę – Aleksandrę Morawiak. Pełen motywów roślinnych kolaż podziwiać będą mogli wszyscy, którzy do końca marca zakupią tubę w sklepie internetowym OneDayMore. Liczba produktów ze specjalną etykietą jest jednak ograniczona.

Rośliny i kwiaty nie są tutaj przypadkowe, ponieważ 10 proc. przychodów ze sprzedaży zostanie przekazanych na fundację Kwiat Kobiecości. Organizacja ta stawia na profilaktykę, dostęp do informacji i edukację w kontekście raka szyjki macicy i innych chorób kobiecych, np. poprzez akcje „Diagnostyka Jajnika – Ty też jesteś poszukiwana” czy „Piękna, bo zdrowa”. Ambasadorką fundacji jest Anna Dereszowska.

Miesiąc wszystkich kobiet

„Miesiąc Kobiet w OneDayMore” to jednak nie tylko działania charytatywne, ale również treści przydatne dla klientek marki. W mediach społecznościowych firmy przez cały miesiąc publikowane będą treści poradnikowe. Zaprezentowane zostaną także sylwetki kobiet OneDayMore oraz konkursy zorganizowane we współpracy z partnerami – marką Mokosh oraz wydawnictwem Publicat.

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez OneDayMore (@onedaymorepl)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
przegląd tygodnia nowy marketing

#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Co więcej, w specjalnie przygotowanej z tej okazji zakładce na stronie znalazły się produkty, które zostały wyselekcjonowane m.in. ze względu na zawartość składników wspierających kobiece zdrowie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Zespół OneDayMore tworzy wiele wspaniałych, zaangażowanych kobiet, a nasza akcja to nasz sposób na podkreślenie tej ważnej roli i podzielenie się dobrem z innymi. Stąd pomysł na stworzenie specjalnej etykiety Musli Premium, jak również wsparcie fundacji, która na co dzień zajmuje się pomocą kobietom. Dla naszych klientek przygotowaliśmy specjalne treści poradnikowe, jak i konkursy z partnerami – tłumaczy Hanna Schwartz, kierownik marketingu i e-commerce w OneDayMore.