Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Online Marketing Day IV już 16 czerwca

O autorze
2 min czytania 2023-04-24

To już 4 rok z rzędu, kiedy na Online Marketing Day zaproszeni eksperci będą się dzielić swoją marketingową wiedzą. Darmowe wydarzenie online odbędzie się już 16 czerwca 2023 roku. Konferencja prowadzona w formie bezpłatnej transmisji live pozwoli Ci uczestniczyć w spotkaniu bez względu na miejsce, w którym się znajdujesz! Jedyny wymóg to dostęp do Internetu i zapis na wydarzenie.

Temat przewodni: Człowiek + AI – synergia w marketingu

Tegoroczna edycja wydarzenia pod nazwą „Człowiek+AI: synergia w marketingu, która zmienia zasady gry”, to będzie nie lada gratka dla osób zainteresowanych usprawnianiem działań w sieci, zwłaszcza za pomocą nowoczesnych metod, narzędzi i technologii.

Co znaczy „synergia w marketingu”? To połączenie działań człowieka oraz umiejętne wykorzystanie przez niego sztucznej inteligencji w swojej pracy – by po prostu ją sobie ułatwić. W końcu liczy się przede wszystkim efektywność, a nie efektowność. Podjęta strategia ma dobrze działać i nie przepalać ani budżetu, ani czasu.

Kto wystąpi na Online Marketing Day IV?

Spotkasz 10 specjalistów z branży, którzy podzielą się swoją wiedzą i praktycznymi wskazówkami. Eksperci przygotowali swoje prezentacje na podstawie własnego doświadczenia i wybrali tematy, które uważają za kluczowe w najbliższej przyszłości.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podczas wydarzenia wystąpią między innymi Milena Majchrzak (SEMSTORM), Sebastian Heymann (Linkhouse), Kamila Kotowska (cux.io) , Magda Urbaniak (MaxTractor) i Arkadiusz Król (Shoper).

Prelekcje będą odbywać się w 2 blokach tematycznych:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  1. Ludzka inteligencja – gdzie poznasz płatne i darmowe sposoby na poprawę efektów i wskazówki dot. SEO, analityki, social mediów, content marketingu czy też reklam Google Ads.
  2. Sztuczna inteligencja – gdzie dowiesz się, jak narzędzia AI mogą ułatwić i przyspieszyć Twoją pracę.

IV Online Marketing Day – dla kogo?

Konferencja jest dla każdego, kto chce się rozwijać: poznawać nowe sposoby pracy oraz promocji biznesu w sieci. Początkujący znajdą tutaj ogrom przydatnej wiedzy na start, a zawodowcy – nowinki z marketingowego świata i ciekawe case studies.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zaproszone są wszystkie osoby, które:

  • pracują w szeroko pojętej branży marketingowej albo prowadzą własną stronę internetową lub sklep;
  • chcą się dowiedzieć, jak mogą wykorzystać sztuczną inteligencję w swoich działaniach;
  • do technologii opartych na algorytmach AI podchodzą z rezerwą (lub jest to dla nich nowość) i chcą poznać lepiej temat, zanim zaczną w ogóle z nich korzystać;
  • szukają nowych sposobów na poprawę wyników i sprzedaży.

Czego możesz się spodziewać po IV edycji konferencji?

Organizatorzy Online Marketing Day stawiają przede wszystkim na różnorodność tematów, dzięki czemu zyskasz wiele przydatnych informacji i porad.

  • Dostaniesz praktyczne wskazówki od ekspertów na tematy takie jak SEO, SEM, analityka i inne „tradycyjne” kategorie, wpisujące się w działania człowieka.
  • Zobaczysz, jak wykorzystać AI w marketingu i jakie możliwości już teraz dają narzędzia tego typu.
  • Jako zapisany uczestnik dostaniesz paczkę bonusów od partnerów wydarzenia oraz nagrania prelekcji.
  • Będziesz mieć możliwość wzięcia udziału w konkursach z nagrodami w trakcie konferencji.

Pamiętaj, konferencja odbywa się 16 czerwca 2023 roku od godz. 9:00 do 15:40. Zapisz się już teraz, by nie przegapić tego bezpłatnego wydarzenia.

Organizatorem konferencji jest firma SEMSTORM, która stworzyła wszechstronną platformę dla właścicieli e-biznesów, copywriterów, marketerów i SEO-wców. System składający się z 5 narzędzi do SEO i content marketingu ułatwia zbieranie i analizowanie danych, niezbędnych do uzyskania topowych pozycji w wyszukiwarce. Znajduje się tu m.in. Asystent Contentu – edytor SEO, którego działanie bazuje na analizach NLP oraz algorytmach sztucznej inteligencji. Z SEMSTORM korzysta już ponad 68 000 użytkowników.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.