Za produkcję kampanii odpowiedzialny był dom produkcyjny Op1.
W zimowej kolekcji marki CROPP znajdziemy techniczne ubrania dedykowane dla snowboarderów. Kolekcja damska i męska będzie promowana m.in. przez sportowo-lifestyle’owe spoty, w których zobaczymy dokumentację z wyjazdu grupy przyjaciół. Filmy są pełne ewolucji na stoku, ale także pokażą dobrą zabawę poza nim.
Zobacz również
Autorem zdjęć jest Łukasz Ziętek – ceniony fotograf mody i lifestyle’u, stale współpracujący z najważniejszymi tytułami prasowymi w Polsce i za granicą oraz twórca wielu kampanii dla wiodących marek. Nie jest to pierwsza kampania przygotowana przez Łukasza dla firmy CROPP – współpracował on m.in. przy produkcji materiału z wiosennej kampanii w Taipei czy jesiennej wyprawy Cropp’owej ekipy do Hamburga.
Reżyserem spotów jest Marcin „Martinez” Swystun – założyciel i CEO domu produkcyjnego Op1. Na jego koncie są już setki realizacji, w tym wiele dla marki CROPP, m.in. jedna z najpopularniejszych viralowych akcji marki czyli Pure Evil Crew.
Strona kampanii.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing