Wzmocniono także kompetencje kreatywne oraz team Op1Rental.
Stanowisko dyrektora sprzedaży objęła Anna Kordus. W branży reklamowej od 2009 roku. Wcześniej przez 4 lata związana z grupą K2, ostatnio jako Studio & creative manager w K2 Media. Pracowała dla takich marek jak GK PGE, T-Mobile, Costa Coffee, Viacom International Media Networks czy Nutricia. W Op1 będzie odpowiedzialna za rozwój biznesu, a także marketing i PR marki Outpost One Entertainment.
Zobacz również
Dział produkcji został wzmocniony przez Koordynatorkę Produkcji – Emilię Ławrowską oraz Producentkę – Sylwię Sochę, która wcześniej przez wiele lat była związana m.in z Telewizją Polską i Polsatem. Sylwia działa aktywnie w branży filmowej/telewizyjnej od 10 lat. Pracowała przy najpopularniejszych programach telewizyjnych zarówno jako kierownik produkcji, jak i asystent reżysera.
Do zespołu domu produkcyjnego dołączyła także Ola Onyszczuk, absolwentka Akademii Sztuk Pięknych na wydziale architektury wnętrz, która jako Concept Developer jest odpowiedzialna za koncepcje kreatywne oraz scenariusze. Od czerwca 2015 nad Op1Rental pieczę sprawuje Jakub Ostrowski, który dołączył do zespołu z Rochstar Events.
Op1 zajmuje się produkcją video oraz wypożyczeniem sprzętu filmowego. Ma na koncie prawie 1000 realizacji. Współpracuje m.in. z Red Bullem, Orlenem i Martini. Op1 Rental dysponuje ponad 4 000 kg sprzętu, który można wypożyczyć w warszawskiej siedzibie firmy. W skład Outpost One Enetrainment wchodzi także Op1 Helicam Team – jest to najbardziej doświadczona ekipa helicamowa w Polsce, która pracowała przy wielu polskich i zagranicznych produkcjach zarówno filmowych jak i reklamowych. Relacje live realizowane dzięki wsparciu Black Burst.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing