Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

OPCOM i Prografix rozpoczynają współpracę

Agencja reklamowa OPCOM wygrała przetarg zorganizowany przez firmę Prografix na dedykowany system B2B do direct mailingu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską „Przedsiębiorcza Polska Wschodnia”. Do przetargu stanęło 5 firm.
O autorze
0 min czytania 2017-09-11

Przedmiotem zapytania ofertowego było stworzenie i wdrożenie internetowej platformy e-commerce. Prace potrwają do końca stycznia 2018r. Całość projektu koordynuje Piotr Śmietana, Head of IT agencji OPCOM.

To nie pierwszy projekt z zakresu IT realizowany przez OPCOM, w drugim kwartale roku, agencja zakończyła prace technologiczne przy budowie kompleksowego narzędzia do komunikacji i prezentacji oferty dla firmy EVIO Polska oraz współpracujących z nią operatorów kablowych i ISP.