OPCOM i ŠKODA edukują

22 czerwca ruszył kolejny projekt agencji OPCOM zrealizowany w ramach stałej współpracy ze Škoda Polska.
O autorze
1 min czytania 2017-06-23

Wraz z Kasią Bujakiewicz i ekipą WeLoveCycling.pl postanowiliśmy sprawdzić czy łatwo jest ukraść rower w centrum miasta oraz jak w takiej sytuacji zachowują się przypadkowi przechodnie.

Na potrzeby akcji wynajęliśmy aktora, który wcielił się w rolę profesjonalnego złodzieja rowerów, w ten sposób przetestowaliśmy trzy różne rodzaje zapięć. Każde z zabezpieczeń udało się przeciąć, co dowiodło jak ważne jest edukowanie w zakresie poprawnego zabezpieczenia jednośladów oraz rozpowszechnianie dobrych praktyk w kontakcie z próbami ich kradzieży.

Najważniejsze, żeby zwracać uwagę, gdy widzi się podejrzaną sytuację – np. gdy ktoś sprawdza po kolei wszystkie przypięte do stojaka rowery lub dziwnie przypatruje się któremuś z nich. Może to oznaczać, że ma zamiar przystąpić do kradzieży. Jeśli widzicie złodzieja w akcji reagujcie! Nie możemy być obojętni na kradzież, bo nawet najsolidniejszą zapinkę można rozbroić, szczególnie jeśli nikt nie zwraca na to uwagi” – przestrzega Kasia Bujakiewicz.

Akcja miała charakter prowokacyjny i została zrealizowana w ramach kampanii WeLoveCycling. Agencja OPCOM odpowiedzialna jest za koncepcję kreatywną akcji oraz jej realizację.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj