OPCOM zakończył budowę innowacyjnego systemu kolportażu dla firmy Prografix

Ruszył dedykowany system B2B do druku i kolportażu online stworzony dla drukarni Prografix przez krakowską agencję reklamową OPCOM.
O autorze
1 min czytania 2017-12-18

Platforma, którą udostępnia Prografix pod adresem www.targetdruk.pl, dostarczać ma partnerom biznesowym zintegrowaną i kompleksową usługę obejmującą możliwość samodzielnego przeprowadzenia kampanii marketingu bezpośredniego w postaci dystrybucji materiałów reklamowych. Możliwość zamówienia kolportażu za pomocą tego narzędzia jest rewolucyjne – klient wybiera miasto, obszary, wgrywa projekt i płaci, a wszystko to online. Poprzez udostępnianie usługi realizacji kampanii marketingu bezpośredniego, czyli popularnego roznoszenia ulotek, potencjalni klienci zyskują narzędzie usprawniające wycenę i kontrolę zlecenia. Platforma, dedykowana jest szczególnie dla nabywców usług marketingowych.

 

Prace nad platformą trwały 2 miesiące. Całość projektu po stronie agencji koordynował Piotr Śmietana, Head of IT agencji OPCOM.

To nie pierwszy projekt z zakresu IT realizowany przez OPCOM, w drugim kwartale roku, agencja zakończyła prace technologiczne przy budowie kompleksowego narzędzia do prezentacji oferty oraz komunikacji dla firmy EVIO Polska oraz współpracujących z nią operatorów kablowych i ISP.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj