Platforma, którą udostępnia Prografix pod adresem www.targetdruk.pl, dostarczać ma partnerom biznesowym zintegrowaną i kompleksową usługę obejmującą możliwość samodzielnego przeprowadzenia kampanii marketingu bezpośredniego w postaci dystrybucji materiałów reklamowych. Możliwość zamówienia kolportażu za pomocą tego narzędzia jest rewolucyjne – klient wybiera miasto, obszary, wgrywa projekt i płaci, a wszystko to online. Poprzez udostępnianie usługi realizacji kampanii marketingu bezpośredniego, czyli popularnego roznoszenia ulotek, potencjalni klienci zyskują narzędzie usprawniające wycenę i kontrolę zlecenia. Platforma, dedykowana jest szczególnie dla nabywców usług marketingowych.
Zobacz również
Prace nad platformą trwały 2 miesiące. Całość projektu po stronie agencji koordynował Piotr Śmietana, Head of IT agencji OPCOM.
To nie pierwszy projekt z zakresu IT realizowany przez OPCOM, w drugim kwartale roku, agencja zakończyła prace technologiczne przy budowie kompleksowego narzędzia do prezentacji oferty oraz komunikacji dla firmy EVIO Polska oraz współpracujących z nią operatorów kablowych i ISP.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]