– Chcieliśmy pokazać, że Opoczno to nie tylko marka z tradycją, ale też firma, która wprowadza na rynek zupełnie nowe rozwiązania i nie boi się sięgać po świeże formy komunikacji – tłumaczy Małgorzata Matuzewicz, Brand Manager marki Opoczno.
Hybrydowa produkcja i historyczne wnętrza
Część zdjęć powstała w fabryce marki w ramach klasycznego planu filmowego, a część – przy użyciu AI – w historycznych wnętrzach, w których do dziś obecne są płytki Opoczna. To m.in. Kościół na Placu Zbawiciela w Warszawie oraz Gmach Główny Politechniki Warszawskiej. Na podstawie sesji zdjęciowej dokumentującej te przestrzenie i wzory płytek powstały realistyczne ujęcia generowane przez sztuczną inteligencję.
Zobacz również


Za pomysł odpowiadał dział marketingu marki Opoczno, a produkcję zrealizowały Sugar Free Film oraz Dynamo Post. Film łączy klasyczną realizację zdjęciową z technikami generatywnej sztucznej inteligencji.
– Ten projekt udowadnia, że AI nie jest zagrożeniem dla branży filmowej, ale może stanowić wartość dodaną – otwierać nowe możliwości i uwalniać nowy rodzaj kreatywności – mówi Tomasz Okulicz, reżyser projektu z Sugar Free Film.
Apps in ChatGPT: nowy krok OpenAI [OPINIE]