Opoczno promuje nową kolekcję i łączą AI z klasycznym filmem

Opoczno promuje nową kolekcję i łączą AI z klasycznym filmem
Marka Opoczno połączyła tradycję z technologią. Podczas tegorocznych targów Cersaie w Bolonii zaprezentowała film, który podkreśla jej dziedzictwo i wprowadza nową kolekcję płytek powstałych w innowacyjnej technologii produkcji.
O autorze
1 min czytania 2025-10-15

– Chcieliśmy pokazać, że Opoczno to nie tylko marka z tradycją, ale też firma, która wprowadza na rynek zupełnie nowe rozwiązania i nie boi się sięgać po świeże formy komunikacji – tłumaczy Małgorzata Matuzewicz, Brand Manager marki Opoczno.

Hybrydowa produkcja i historyczne wnętrza

Część zdjęć powstała w fabryce marki w ramach klasycznego planu filmowego, a część – przy użyciu AI – w historycznych wnętrzach, w których do dziś obecne są płytki Opoczna. To m.in. Kościół na Placu Zbawiciela w Warszawie oraz Gmach Główny Politechniki Warszawskiej. Na podstawie sesji zdjęciowej dokumentującej te przestrzenie i wzory płytek powstały realistyczne ujęcia generowane przez sztuczną inteligencję.

Za pomysł odpowiadał dział marketingu marki Opoczno, a produkcję zrealizowały Sugar Free Film oraz Dynamo Post. Film łączy klasyczną realizację zdjęciową z technikami generatywnej sztucznej inteligencji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Ten projekt udowadnia, że AI nie jest zagrożeniem dla branży filmowej, ale może stanowić wartość dodaną – otwierać nowe możliwości i uwalniać nowy rodzaj kreatywności – mówi Tomasz Okulicz, reżyser projektu z Sugar Free Film.

PS „Prosto inifinty”: współpraca na styku technologii i designu

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się