W kampanii producent skupia się na ukazaniu możliwości wideo, które są wyznacznikiem serii smartfonów Reno od trzeciej generacji. Obydwa smartfony wyposażono w innowacyjne funkcje, w tym ulepszoną wersję cenionej przez użytkowników funkcji AI Highlight Wideo oraz w całkowitą nowość – funkcję Bokeh Flare Portrait Wideo, zapewniającą kinowej jakości efekt rozmycia tła.
Zobacz również
Wsparcie reklamowe obejmie miesięczną kampanię telewizyjną z udziałem Marcina Prokopa, ambasadora marki OPPO w Polsce, digital OOH, druki wielkoformatowe oraz szerokie działania w internecie w tym w social mediach i współpracę z influencerami.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampanię przygotowała agencja Brasil (odpowiedzialna za produkcję i kreację), za działania w social mediach odpowiada agencja House of Hype, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry. W obszarze PR OPPO wspiera agencja 24/7Communication.