Obecnie do grona klientów OptAd360 (m. in. Gremi Media, czy Bonnier Business Polska) dołączają liderzy aplikacji mobilnych – Yanosik i Blix.
OptAd360 po I kwartale 2017 osiągnął 2 miliardy żądań reklamowych miesięcznie i docierał z reklamą programmatic do 25 mln internautów, w II kwartale zwiększył zasięg do 34 mln internautów i zarządza już 3 miliardami odsłon reklamowych . Serwisy internetowe i mniejsi wydawcy to nie jedyne podmioty, którym firma pomaga zwiększać przychody. Do grona klientów dołączają Yanosik i Blix, jedne z najbardziej popularnych aplikacji mobilnych w Polsce, którym OptAd360 będzie pomagał monetyzować przestrzeń reklamową.
Zobacz również
Jak komentuje Jakub Szczepankowski, jeden z założycieli OptAd360 – Zarówno Yanosik jak i Blix, są aplikacjami, które do tej pory świetnie radziły sobie w kwestii reklam mobilnych i dopasowania do użytkownika. Jestem przekonany, że dzięki naszemu doświadczeniu i technologii programmatic, jeszcze bardziej zwiększymy przychody naszych nowych klientów. Przed nami bardzo ciekawe zadanie i cieszę się, że będziemy mogli to zrobić razem z Yanosikiem i Blixem. Aplikacje mobilne są coraz bardziej przyjaznym narzędziem dla reklamodawców i szczególnie cenione przez użytkowników. Pierwsze efekty naszej współpracy będą widoczne za kilkanaście dni.
OptAd360 pomaga wydawcom stron internetowych i aplikacji mobilnych w monetyzacji ich serwisów. Aktywnie wspiera również promocję rynku i jego rozwój, a także edukację wydawców w zakresie modelu programmatic. Dzięki OptAd360 mali i średni wydawcy mogą zarabiać na reklamach zarezerwowanych do tej pory tylko dla największych grup mediowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]