Zadaniem postawionym przed agencją było skoncentrowanie się na młodszej grupie odbiorców, którzy dopiero wchodzą w dorosłe życie. A czego młodzi ludzie nie lubią najbardziej? Gdy nie działa Internet, i gdy trzeba sprzątać!
Dlatego powstała kampania pod hasłem: Niech Roomba sprząta, a Ty zajmij się czym chcesz. Dosłownie – adoptuj zwierzaka, zacznij gotować, obsypuj się brokatem. Życie jest przecież za krótkie, żeby je tracić na odkurzanie! W końcu od brudnej roboty jest Roomba, która dokładnie sprząta wszystkie kąty, a do tego obsługiwana jest za pomocą intuicyjnej aplikacji i asystentów głosowych.
Zobacz również
Kampania wystartowała z końcem września, swoimi działaniami obejmuje zarówno ATL, jak i digital. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją zadań odpowiada Opus B. Spot wyprodukowało Dynamo, reżyserem jest Marek Cichy.
Kampania powstała na zlecenia firmy DLF Sp. z o.o., autoryzowanego importera iRobot w Polsce. Warto dodać, że to pierwsza produkcja dla marki iRobot zrealizowana poza USA.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]