− Orange od wielu miesięcy podejmuje szereg działań wspierających elastyczność przedsiębiorców w czasach zmienności i nieprzewidywalności. Prezent, który dajemy naszym klientom, to forma docenienia pracy właścicieli firm wykonywanej niezależnie od okoliczności. Chcieliśmy w naszej kampanii podkreślić, że nawet w tak trudnym roku jak ten święta powinny być szczególnym okresem podziękowań − mówi Paweł Patkowski, dyrektor marki i komunikacji marketingowej w Orange Polska.
Nowa kampania świąteczna Orange dla Firm prezentuje realia, w jakich znaleźli się przedsiębiorcy w tym roku. To wyraz docenienia ich pracy w czasach pandemii oraz szczególna forma podziękowań z okazji zbliżających się świąt.
Zobacz również
− Okres przedświąteczny zawsze był dla małych firm czasem wzmożonego wysiłku, ale rok 2020 był pod tym względem szczególny. Postanowiliśmy pokazać te pandemiczne realia przedsiębiorców i okazać uznanie dla ich pracy. Wierzymy, że najlepsze, co możemy teraz zrobić, to zachować spokój i pogodę ducha – cechy, które wpisane są przecież w markę Orange − wyjaśnia Mikołaj Pawlak, senior copywriter w firmie Havas Warsaw.
Prowadzenie własnej działalności w czasach pandemii to wyzwanie dla wszystkich przedsiębiorców. Szczególnie dla właścicieli małych i średnich firm. Świąteczna kampania Orange dla Firm to odpowiedź na trudności, przed jakimi stanęli przedsiębiorcy w tym szczególnym okresie, a prezenty przygotowane z myślą o nich to forma okazania wsparcia i podziękowania dla tych, których ten rok doświadczył najbardziej.
Ze strony Orange Polska nad projektem pracował Zespół komunikacji marketingowej B2B w składzie: Paweł Patkowski, Agnieszka Gierejko, Marta Bilińska-Kerymov oraz Katarzyna Krajewska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Po stronie Havas Warsaw nad kampanią pracował zespół w składzie: Katarzyna Macharz i Kamil Nazarewicz z działu kreacji, Anna Żurek i Katarzyna Wierzbicka po stronie client service, Agnieszka Wiewiórska jako producent oraz strateg Mateusz Włosek.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania potrwa do końca 2020 roku.