Czy można mieć najbardziej innowacyjny plan komórkowy w aplikacji bez wychodzenia w domu? Nie tylko można, ale wręcz trzeba, bo czasy się zmieniły. Nie możemy podróżować, chodzić na spotkania z bliskimi. Coraz trudniej wyjść do sklepu. Idealnym rozwiązaniem jest Orange Flex – plan komórkowy w aplikacji, który można zainstalować i aktywować na smartfonie bez wychodzenia z domu dzięki usłudze e-Sim. Teraz przez miesiąc za 1 zł można testować wybrany plan, włączać i wyłączać Passy, przekazywać GB znajomym i być w kontakcie ze wszystkimi bez wychodzenia z domu – można przenieść stary numer lub wybrać zupełnie nowy. W zaledwie 4 dni agencja Leo Burnett Warszawa przygotowała wielokanałową kampanię, na którą składają się filmy 45ʺ, 30ʺ i 15ʺ, odsłony socialowe i digitalowe.
Materiały wideo Orange Flex to nowy, odpowiadający trudnej sytuacji, w której wszyscy się znaleźliśmy, montaż 3 filmów nakręconych w zeszłym roku w Warszawie i na Helu przez Państwo Rodzeństwo.