Orange Polska liderem rankingu marek na polskim Snapchacie

Orange Polska jest najpopularniejszą marką polskiego Snapchata – wynika z pierwszego raportu przygotowanego przez Hash.fm. Za prowadzenie komunikacji Orange Polska w tym kanale odpowiada agencja VML Poland.
O autorze
1 min czytania 2015-08-26

Zestawienie najpopularniejszych polskich marek na Snapchacie przygotowano w oparciu o statystyki liczby wyświetleń „My Story” (maksymalna liczba widzów udostępnionej treści) zebrane w ostatnich tygodniach. Orange Polska zanotował ponad 20,1 tysięcy widzów.

– Na Snapchacie jesteśmy aktywni od 5 miesięcy. Prowadzona tam komunikacja na pewno umożliwia bliższy kontakt z naszymi klientami. Mamy możliwość wysyłania naszych treści bezpośrednio do nich, co pozwala na budowanie głębszych relacji między marką a jej odbiorcami i wpływa na wzrost lojalności. Potencjał serwisu jest ogromny, szczególnie że mamy w nim pewność, że rzeczywiście nasze komunikaty docierają do konkretnych osób – powiedział Paweł Patkowski, Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.

Agencja VML Poland we współpracy z Orange Polska na Snapchacie przeprowadziła m.in. relacje z wydarzeń, takich jak Orange Video Fest i Orange Warsaw Festival, a także szereg konkursów związanych z ofertą Orange Polska.

Zobacz ranking marek polskiego Snapchata by Hash.fm

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodaj Orange Polska przy użyciu kodu Snapchata:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się