18 sierpnia wystartowała kampania promująca nową ofertę Orange Polska – „Oferta na szóstkę. Superobniżka na smartfony i bezpieczne plany 5G”. Za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media. W obszarze digital działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy z agencją e-commerce & martech connected SalesTube (Group One).
Wraz ze zbliżającym się końcem wakacji Orange Polska rozpoczął komunikację nowej oferty – “Oferta na szóstkę. Superobniżka na smartfony i bezpieczne plany 5G”, w której wybrane topowe smartfony dostępne są z darmową cyberochroną w planach 5G nawet o 1300 zł taniej. Z oferty mogą skorzystać klienci, którzy przeniosą swój numer do Orange, wybierając abonament komórkowy w Planie L na 24 miesiące.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy budująca świadomość wśród konsumentów kampania reklamowa „Oferta na szóstkę. Superobniżka na smartfony i bezpieczne plany 5G”, realizowana w TV oraz digitalu. W zakresie strategii, planowania i zakupu mediów kampania realizowana jest przez agencję Value Media we współpracy z agencją e-commerce & martech connected SalesTube (Group One). Za strategię kreatywną kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, a za działania w social mediach Follow Agency.
Produkcją spotu zajęło się studio produkcyjne Dobro, za postprodukcję odpowiada Studio Orka, a udźwiękowienie spotów zrealizowane zostało przez Lunapark.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]