Show Kuby Wojewódzkiego Polacy oglądają już od 15 lat, a spotkania na kanapie charyzmatycznego dziennikarza, niezmiennie przyciągają miliony zainteresowanych widzów. Idealnym partnerem rozmów jest autentycznie najlepsza Oranżada Hellena. Oryginalny, landrynkowy smak, idealne orzeźwienie i marka, którą dobrze zna kilka pokoleń Polaków – tego w programie Kuby Wojewódzkiego nie zabraknie.
Oranżada Hellena już po raz kolejny lokowana jest w show Kuby Wojewódzkiego. Puszki z czerwoną Oranżadą Hellena będą towarzyszyć prowadzącemu oraz gościom w każdym odcinku show w wiosennej ramówce. Tym samym, marka kontynuuje przyjętą strategię budowania świadomości marki, inwestując w obecność w najbardziej rozpoznawalnych formatach telewizyjnych. „Poprzez długofalową współpracę z silnym, prestiżowym brandem, jakim jest show Kuby Wojewódzkiego, wzmacniamy pozytywny, wyróżniający się wizerunek Oranżady Hellena. Komunikujemy oryginalność, radość i spontaniczność – cechy łączące naszą markę i show Kuby Wojewódzkiego.” – podkreśla Magdalena Koszela, Brand Manager Oranżady Hellena.
Zobacz również
Kampanię realizuje Mediabrands Studios – specjalistyczna komórka grupy IPG Mediabrands.
Za działania PR odpowiada agencja Kolterman Media Communications.
Start: 14 lutego #PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Emisja: TVN, wtorek, g. 22:30
Słuchaj podcastu NowyMarketing